Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har lyst til å prøve restylan.. Men er litt usikker fordi samboeren min selvfølelig er strekt i mot det. Likevel så lurer jeg litt på om noen har noen bra eller dårlige erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I lepper? Rynker? Fylle ut arr?

Anonymous poster hash: eee12...f48

Skrevet

I lepper? Rynker? Fylle ut arr?

Anonymous poster hash: eee12...f48

Leppene :)

Gjest miss_sara
Skrevet

En god venninne av meg gjorde det og jeg var med :) Hun var veldig fornøyd og det så veldig naturlig ut også. Tror det var litt vondt, når hun sprøytet det inn da.

• Liker 1
Skrevet

En god venninne av meg tok restylane i leppene sine og hun var veldig fornøyd. Hun hadde veldig tynne lepper. Da hun tok det fikk hun veldig fine, naturlige og litt mer fyldige lepper. Jeg vil nok anbefale deg det på hennes vegner. Men en ting hun fortalte meg var at det er veldig lett å bli "avhengig" av å ta det. Etterhvert som restylane går ut kommer hun til å ta mer, også mer, også mer. Og det kan jo være en tanke man kan ha i hodet. Man vil ikke se helt Donald ut heller. :fnise:

Skrevet

Det er ikke permanent og varer i kanskje 6 måneder, så ser ikke hva problemet er. Har du ''lov'' til å farge håret f.eks? Ser ikke helt hva problemet er med mindre han har totale vrangforestillinger og kun har sett skrekkeksemplene hos bloggere. Men som sagt er det lett å bli blind på dette når man først har begynt. Skremmende lett.

• Liker 2
Skrevet

Drit i hva alle andre syns og mener. Gjør det om du vil. Jeg gjorde det, og har ikke angret i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet

Noen som har hørt om noen som har kumper eller fått bivirkninger?

Skrevet

Noen som har hørt om noen som har kumper eller fått bivirkninger?

Jeg fikk en liten klump, dro tilbake, og hun klemte på den fordi jeg ikke turte fikse det selv. Dermed var problemet løst.

Skrevet

Drit i hva alle andre syns og mener. Gjør det om du vil. Jeg gjorde det, og har ikke angret i det hele tatt.

Kan jeg spørre hvor mye du tok? Jeg tok 1 ml og har litt lepper fra før av, men verken jeg eller noen andre ser noe forsjell! håper og trodde jeg kom til å få kylie jenner lepper hhahah

Anonymous poster hash: a7360...afe

Skrevet

Kan jeg spørre hvor mye du tok? Jeg tok 1 ml og har litt lepper fra før av, men verken jeg eller noen andre ser noe forsjell! håper og trodde jeg kom til å få kylie jenner lepper hhahah

Anonymous poster hash: a7360...afe

Jeg tok også 1ml, og det ble forskjell, men ikke sånn SHIT!-forskjell da, men det var jeg ikke ute etter heller. Kylie Jenner har nok tatt en del mer enn 1ml, hun gikk jo fra ingenting til megapout.

Jeg skal fylle på snart igjen :)

Gjest Anastasia
Skrevet

Noen som har opplevd at de fikk mindre tørre lepper etter restylane? Hudpleieren min sa jeg burde prøve restylane,for ingenting annet funker på meg. Det sprekker opp og blør, og jeg har prøvd alt av leppebalsam-greier.

Tenkte ta 1 ml.

Skrevet

Noen som har opplevd at de fikk mindre tørre lepper etter restylane? Hudpleieren min sa jeg burde prøve restylane,for ingenting annet funker på meg. Det sprekker opp og blør, og jeg har prøvd alt av leppebalsam-greier.

Tenkte ta 1 ml.

Ja, og det makes sense, for hyaluronsyre binder jo fuktighet osv. Man kan jo også sette et eget type restylane til de som bare vil ha fukt og litt fylde tilbake i leppene

Skrevet

Jeg tok også 1ml, og det ble forskjell, men ikke sånn SHIT!-forskjell da, men det var jeg ikke ute etter heller. Kylie Jenner har nok tatt en del mer enn 1ml, hun gikk jo fra ingenting til megapout.

Jeg skal fylle på snart igjen :)

Har du før/etter-bilder?

Skrevet

Jeg tok bare 0,5 i leppene og burde tatt mer. Leppene mine hovna opp samme dagen og var fine dagen etter. Etter det så man ikke forskjell fra før injeksjonen.

Skrevet

Jeg tok bare 0,5 i leppene og burde tatt mer. Leppene mine hovna opp samme dagen og var fine dagen etter. Etter det så man ikke forskjell fra før injeksjonen.

Har selv en ganske grei størrelse på leppene, hvordan var dine? Vil liksom bare hA det lille ekstra

Gjest Anastasia
Skrevet

Nå har jeg bestilt time for å ta restylane hos Silje på Beths Medispa :) Noen som har vært der?

Skrevet

Jeg har tatt restylane i ansiktet, flere steder og er kjempefornøyd :-)

Anonymous poster hash: ac395...904

Skrevet

Restlylane forsvant etter 4 måneder den første gangen. Etter hver gang varte den lenger, og jeg gikk til slutt over til å fylle bare en gang pr år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...