AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Bare denne uka er det 3 menn som har sjekket meg opp, som viser seg å ha dame... Blir helt matt!!! Dere menn som er slike tilfeller.. Kan ikke dere være så snill å forklare meg hvordan dette er logisk for dere??? Anonymous poster hash: df3fb...b2b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Denne skulle vel strengt tatt på samliv og relasjoner denne da? Anonymous poster hash: df3fb...b2b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Nettdating eller? Anonymous poster hash: 3fb89...827
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Nei.. En fra jobb, og 2 venner av en kollega av meg.. Han ene så jeg på mobilen da han satt ved bordet at det var dama som skrev melding, og da sa han at det var jo ikke meningen jeg skulle vite at han hadde dame... Anonymous poster hash: df3fb...b2b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Fordi menn er utro svin som tømmer seg i alt.. fitte er fitte, om den sitter på grisen eller itte! Sånn tenker de. 0 respekt. Anonymous poster hash: d8a96...b45 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Fordi mange menn sliter med å holde seg til kun en kvinne. De klarer ikke la vær å falle for fristelser. Anonymous poster hash: 31ed9...67f 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Han ene sa jeg kunne ringe dama for å høre at de hadde et såpass dårlig forhold at det var ikke noe problem om han og jeg tok en lunsj.... Hva slags opplegg er det liksom?!??! TS Anonymous poster hash: df3fb...b2b 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Han ene sa jeg kunne ringe dama for å høre at de hadde et såpass dårlig forhold at det var ikke noe problem om han og jeg tok en lunsj.... Hva slags opplegg er det liksom?!??! TS Anonymous poster hash: df3fb...b2b Drittsekkoppførsel, alle er ikke slik- gå videre til en som er ekte,de finnes. Anonymous poster hash: 3fb89...827 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Fordi menn er utro svin som tømmer seg i alt.. fitte er fitte, om den sitter på grisen eller itte! Sånn tenker de. 0 respekt. Anonymous poster hash: d8a96...b45 Alle er ikke slik. Anonymous poster hash: 3fb89...827 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Han ene sa jeg kunne ringe dama for å høre at de hadde et såpass dårlig forhold at det var ikke noe problem om han og jeg tok en lunsj.... Hva slags opplegg er det liksom?!??! TSAnonymous poster hash: df3fb...b2b Og du mener at han er verdt å tilbringe tid med? For en patetisk taper.Anonymous poster hash: a80da...fae 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Og du mener at han er verdt å tilbringe tid med? For en patetisk taper.Anonymous poster hash: a80da...fae Jeg mener ikke... Tydeligvis at han mente det.. Gir opp... TS Anonymous poster hash: df3fb...b2b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 En ting man oppdager er i hvert fall at mange menn er enkle. Det er som det er et stort hull hvor sjelen skulle vært. Anonymous poster hash: 0ad6e...de6 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #13 Skrevet 15. februar 2015 Fordi menn er utro svin som tømmer seg i alt.. fitte er fitte, om den sitter på grisen eller itte! Sånn tenker de. 0 respekt. Anonymous poster hash: d8a96...b45 Jeg beklager at det "obligatoriske" svaret må komme, men det må det. Er en fyr på 24 som har hatt to seriøse forhold. Begge knullet seg ut av dem da jeg var utenbys. Så la meg modifisere konklusjonen; damer er noen utro svin som tar all p*** de kan få. P*** er p***, om den sitter på grisen eller itte! Sånn tenker de. 0 respekt. Anonymous poster hash: a3885...379 5
Gjest Kili Skrevet 15. februar 2015 #14 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Fordi menn er utro svin som tømmer seg i alt.. fitte er fitte, om den sitter på grisen eller itte! Sånn tenker de. 0 respekt. Anonymous poster hash: d8a96...b45 Ja som om damer ikke er sånne jævler også! To utro kjerringer har jeg opplevd! Alle som er utro skulle vert isolert fra mennesker for livstid! Aldri skulle de fått sex mer, ikke med seg selv en gang. Har lyst å skrive mye stygt om sånne mennesker, men det jeg har inni meg om utro mennesker passer ikke å skrive her. Jeg hater utroskap! Ei sånn kjerring fikk meg til å prøve å ta livet mitt! Dessverre finnes det så mange sånne ekle svin her i verden, som du ser ts. Endret 15. februar 2015 av Kili 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #15 Skrevet 15. februar 2015 Ja som om damer ikke er sånne jævler også! To utro kjerringer har jeg opplevd! Alle som er utro skulle vert isolert fra mennesker for livstid! Aldri skulle de fått sex mer, ikke med seg selv en gang. Har lyst å skrive mye stygt om sånne mennesker, men det jeg har inni meg om utro mennesker passer ikke å skrive her. Jeg hater utroskap! Ei sånn kjerring fikk meg til å prøve å ta livet mitt! Anonymous poster hash: 0ad6e...de6 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #16 Skrevet 15. februar 2015 Ja som om damer ikke er sånne jævler også! To utro kjerringer har jeg opplevd! Alle som er utro skulle vert isolert fra mennesker for livstid! Aldri skulle de fått sex mer, ikke med seg selv en gang. Har lyst å skrive mye stygt om sånne mennesker, men det jeg har inni meg om utro mennesker passer ikke å skrive her. Jeg hater utroskap! Ei sånn kjerring fikk meg til å prøve å ta livet mitt! Dessverre finnes det så mange sånne ekle svin her i verden, som du ser ts. Enig i at damer er utro og, men nå er det menn jeg har erfaring med. For min del endte det i selvmordsforsøk da exen var utro.. derfor syns jeg folk kan tenke seg om før de går inn i forhold og før de er utro! Vil man pule rundt får man være singel, simple as. Anonymous poster hash: d8a96...b45 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #17 Skrevet 15. februar 2015 derfor syns jeg folk kan tenke seg om før de går inn i forhold og før de er utro! Vil man pule rundt får man være singel, simple as. Anonymous poster hash: d8a96...b45 Men dette gjelder da naturligvis kvinner og menn, regner jeg med, til tross for forsøket på å stemple alle menn som noe de nødvendigvis ikke er. Anonymous poster hash: cf8aa...7bb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #18 Skrevet 15. februar 2015 Bare denne uka er det 3 menn som har sjekket meg opp, som viser seg å ha dame... Blir helt matt!!! Dere menn som er slike tilfeller.. Kan ikke dere være så snill å forklare meg hvordan dette er logisk for dere??? Anonymous poster hash: df3fb...b2b Sikker på at du vil vite det? Anonymous poster hash: b7478...123
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #19 Skrevet 15. februar 2015 Sikker på at du vil vite det? Anonymous poster hash: b7478...123 Gjerne,fortell.. Anonymous poster hash: 3fb89...827
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #20 Skrevet 15. februar 2015 Gjerne,fortell.. Anonymous poster hash: 3fb89...827 Ok... Det som er greia er at vi plukker oss ut jenter som virker litt "skanky", og som ser ut som de er med på litt morro. Så hvis dette er noe som skjer deg 3 ganger på en uke, er det kanskje på tide å tenke litt over hvordan du fremstår. Anonymous poster hash: b7478...123 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå