AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Har lyster og behov endret seg etter dere ble foreldre? Anonymous poster hash: 046a5...58c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Har lyster og behov endret seg etter dere ble foreldre? Anonymous poster hash: 046a5...58c JA!! Den mest tilfredsstillende aktiviteten på soverommet er å sove ..Anonymous poster hash: e0216...071 11
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Jeg hadde ikke-eksisterende sexlyst i mange måneder etter fødselen. Både pga rifter som brukte lang tid på å gro, ammingen, det at jeg på en måte fikk "dekket" behovet for kroppskontakt siden jeg bar på babyen konstant, og at jeg rett og slett var mindre følsom i underlivet og dermed ikke klarte å få orgasme. Det første året hadde vi sex... tjah, 10 ganger? Da barnet var rundt 14 mnd begynte min lyst å ta seg opp igjen. Frem til barnet var 18 mnd hadde vi dermed sex ca ei gang i uka. Nå er barnet 2 år, og vi har sex 2-3 ganger i uka, når og hvor vi har tid og overskudd.Anonymous poster hash: 2f24f...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Vi hadde sex første gangen etter 4 uker, før det var det bare tafsing og jeg ga vel en blowjob før vi hadde sex. Var veldig ivrig, men måtte vente så vi var garantert at det ikke ville gjøre vondt. Ellers så har vi sex 5 ganger i uka ca +/´. Lysten har ikke endret seg her Anonymous poster hash: 2cd7c...41b 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Hver dag. Anonymous poster hash: 96e48...cb4 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Ca 1 gang i uka +/-. To barn på 10 mnd og snart tre år. Han- veldig lyst. Meg- not so much. Liten tid til meg selv/ dårlig til å prioritere ting som føler meg bra på kveldene gir meg rett og slett dårlig lyst. Av erfaring (etter nummer en), vet jeg at det går seg til om noen måneder :-) håper det blir slik denne gangen også.Anonymous poster hash: 37461...69c 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 7 mnd siden fødsel og jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt sex. Null lyst i det hele tatt, øm og får kroppskontakt behovet dekket av baby. Frister ikke å ha sex med babyen i sengen heller. Men lysten begynner å komme smygende og lille sover endelig i egen seng, så det ser hvertfall lysere ut Anonymous poster hash: 10564...b87 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 7 mnd siden fødsel og jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt sex. Null lyst i det hele tatt, øm og får kroppskontakt behovet dekket av baby. Frister ikke å ha sex med babyen i sengen heller. Men lysten begynner å komme smygende og lille sover endelig i egen seng, så det ser hvertfall lysere ut Anonymous poster hash: 10564...b87 Hva med mannen din? Blir ikke han furstrert? Det blir ihvertfall min, hehe, om det går lenge imellom selvom han forstår at etter fødsel og slik kan det være strevsomt. Men jeg blir ofte frustret selv når det er lenge siden da, hehe Jeg er også veldig glad i å gi han litt selvom vi ikke kan ha fullt samleie Overraske han med en blowjob i sofaen feks Anonymous poster hash: 2cd7c...41b 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #9 Skrevet 16. februar 2015 Hadde sex 2 uker etter fødsel. Vi har hatt et barn som sover dårlig og våkner ofte, men forsøker å ha det annenhver dag og i helgene under dagsovingen Anonymous poster hash: 91e99...09f 1
Tanuki Skrevet 16. februar 2015 #10 Skrevet 16. februar 2015 Har en baby paa snart 7mnd, har sex omtrent hver dag, begynte med sex igjen 2 uker etter fodsel (KS) syns ikke lysten har endret seg, tror vi begge heller har blitt mere glad i sex og kos. 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #11 Skrevet 16. februar 2015 Hva med mannen din? Blir ikke han furstrert? Det blir ihvertfall min, hehe, om det går lenge imellom selvom han forstår at etter fødsel og slik kan det være strevsomt. Men jeg blir ofte frustret selv når det er lenge siden da, hehe Jeg er også veldig glad i å gi han litt selvom vi ikke kan ha fullt samleie Overraske han med en blowjob i sofaen feks Anonymous poster hash: 2cd7c...41b Har man ikke lyst så har man ikke lyst. Han er veldig flink og maser ikke noe særlig, uten om å klå litt. Nå hadde jeg en tøff fødsel, og psyken fikk seg nok en knekk i tilleg. Han har vert veldig forståelses full og snill. Alt handler jo ikke om sex i ett forhold, og det er jo ikke for alltid, det skjønner jo han også.Anonymous poster hash: 10564...b87 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #12 Skrevet 17. februar 2015 Tja, vi hadde vel sex fire-fem ganger første året. Nå er det en-to ganger i mnd, og barnet er to år. Han har ikke lyst, og jeg har ikke lyst. Og nå er det sikkert mange som tenker at: "Aha! Han er utro!". Men det er han ikke. Ikke jeg heller.Anonymous poster hash: 3f7e3...33a 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #13 Skrevet 18. februar 2015 Vi har et barn på snart to år, og det første året var vel heller preget av både mangel på lyst og en hig etter alenetid... Første gang var etter 4-5 uker, mener jeg å huske. Så gikk det vel et par måneder, og deretter ble det faktisk en del ved anledning. Han orket faktisk ikke tanken (tro det eller ei) på sex med barnet tilstede... noen andre som har hatt det sånt forresten? Så det ble med barnet i vogn eller på rommet i senga, mens vi fikk hatt oss i stua eller der vogna ikke sto med barnet. På det meste hadde vi nok sjansen (og lyst) rundt 3 ganger ukentlig. Etter sommeren med tre-fire måneder med noe sex, dabbet det av igjen. Nå har vi knapt sex lenger.Anonymous poster hash: 0ab91...b2b Anonymous poster hash: 0ab91...b2b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #14 Skrevet 18. februar 2015 Tja, vi hadde vel sex fire-fem ganger første året. Nå er det en-to ganger i mnd, og barnet er to år. Han har ikke lyst, og jeg har ikke lyst. Og nå er det sikkert mange som tenker at: "Aha! Han er utro!". Men det er han ikke. Ikke jeg heller. Godt og ærlig svar! Synd du føler kallet for å helgardere deg sånt, men det vitner jo litt om hvor lite respekt folk har og hvor lett de har for å pøse på med sine intrigemaker-lyster, fordommer og spekulasjoner. Anonymous poster hash: 0ab91...b2b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #15 Skrevet 19. februar 2015 Tja, vi hadde vel sex fire-fem ganger første året. Nå er det en-to ganger i mnd, og barnet er to år. Han har ikke lyst, og jeg har ikke lyst. Og nå er det sikkert mange som tenker at: "Aha! Han er utro!". Men det er han ikke. Ikke jeg heller.Anonymous poster hash: 3f7e3...33a det kan man jo aldri vite helt sikkert. Anonymous poster hash: 2cd7c...41b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #16 Skrevet 19. februar 2015 Her hadde vi sex første gang 3 mnd etter fødsel. Jeg ble klippet en del, og arrene sluttet ikke å gjøre vondt før etter 8 måneder, så i den perioden ble det ikke så mye. Etter det har det vel blitt ca 1-2 ganger per 14. dag. Ofte er vi slitne og trøtte, og har egentlig ikke lyst noen av oss, men når vi kommer i gang så er det ikke så galt allikevel Vi har rett og slett en del "pliktsex" fordi vi er klar over hvilket lim intimitet er i et forhold, samt at sex avler sex. Typisk er det sånn at når vi har hatt "pliktsex" en kveld fordi det er lenge siden sist, så har vi lyst til å ha sex kvelden etter igjen. Barnet vårt er nå snart to år, og samlivet er bra Anonymous poster hash: 24f6d...f87
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #17 Skrevet 23. februar 2015 2 til 3 ganger i uken. Oftere enn før faktisk. Blir så nyforelsket av å se mannen min med babyen vår. Anonymous poster hash: ef6b1...5cd
Mafalda Skrevet 23. februar 2015 #18 Skrevet 23. februar 2015 Litt over en gang i uka i snitt, kanskje? Prøver å aldri la det gå mer enn en uke mellom hver gang, i hvert fall. Noen ganger blir det også oftere. Men som et gjennomsnitt vil jeg si drøyt en gang i uka. Vi har to barn under to år, som okkuperer dobbeltsenga og våkner før fuglene fiser. Og så har vi store barn som aldri går og legger seg og har soverom vegg i vegg med vårt. Det er et praktisk problem å få tid og rom, faktisk, i tillegg til at energinivået har vært bedre (de minste er jo gjerne oppe et par ganger om natta). Men som sagt, aldri mer enn en uke imellom. Ikke det at jeg tror det er noen magisk grense i det hele tatt, men jeg har kjent litt på redselen for at det skal bli fullstendig tørke- det har jeg ikke lyst til å risikere, uansett hvor trøtte og slitne vi måtte være. Tja, vi hadde vel sex fire-fem ganger første året. Nå er det en-to ganger i mnd, og barnet er to år. Han har ikke lyst, og jeg har ikke lyst. Og nå er det sikkert mange som tenker at: "Aha! Han er utro!". Men det er han ikke. Ikke jeg heller.Anonymous poster hash: 3f7e3...33a Kjenner til den. Det var noen som ertet meg (på spøk, altså, for all del) med en felles mannlig bekjent, og da bare glapp det ut av meg: "Utro? Jeg? Herregud, jeg har jo mer enn nok med å orke å ha sex med den mannen jeg har!" 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå