Gå til innhold

Har en sånn enormt vond tomhetsfølelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den knyter seg, og elter seg inni den ellers lille kroppen min. Kjenner som en stor tsunami av selvforakt, og en hærskare av stemmer som roper inni meg hvor lite verdt jeg er..

Jeg blir så urolig og rastløs av å sitte inne på kveldene, og ikke ha brukt dagen til noe produktivt som jobb eller skole.

Kjenner jeg er utålmodig og svarer skarpt. Har så mange tanker, og kjenner jeg fort prøver å skaffe meg en flørt bare for å få fokus vekk fra meg, og slik at jeg kan fylle ensomheten..

Det er lenge siden jeg har kjent på dette... Jeg vet jeg har venner, nære venninner.... Men i dag, sånn som det er nå, så føles det som om ingen rundt meg eksisterer i min atmosfære. De virker så milevis unna, og jeg kjenner også at jeg ikke har plass til dem når jeg har det sånn..

Jeg sa for ikke mange dagene siden hvordan jeg storkoste meg med en kopp te, levende lys og et koselig tv-program.

I kveld har jeg et desperat ønske om å bli kontaktet av et eller annet hannkjønn. Men samtidig så orker jeg ikke ha kontakt med noen...

Denne uroen er uholdbar, og det bare røsker og river inni meg, og jeg har bare lyst til å rope så høyt jeg kan...

Nesten så jeg blir redd for meg selv, og hvordan denne følelsen skal ende til slutt...

Anonymous poster hash: e01e5...f5e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal skal bli ennå flinkere på å gjøre gode ting for deg selv? Å kunne føle på akutt ensomhet er kanskje et tegn på at det er noe man føler at man mangler eller er misfornøyd med. Da kan det være lurt å endre litt på hva man lar hverdagen bestå av, tror ikke kontakt med en ny mann er svaret da du ikke er helt "deg selv". Vær god mot deg, så skal du se overskuddet til både venner og menn kommer seg, men først og fremst overskuddet til å tenke om deg selv i et mye mer vennlig innstilt ordlag. Jeg hadde det tøft selv en periode, og ble fortalt den gang at man kan se på seg selv som et snitt av de fem vennene man tilbringer mest tid med. Du skal se at du får deg en aha-opplevelse og at du er ganske så flott. Lykke til :)

Skrevet

Når man føler en stor tomhet så er man egentlig veldig trist, men man har stengt det inne. Hvis man heller åpner det opp og kjenner på den tristheten, og gråter, så vil det lette litt.

Anonymous poster hash: 3b6d9...63b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...