Gå til innhold

Gravid? symptomer, hvor fort på test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er godt i gang med prøvingen med nr 2.

Tok ut hormonspiral for 3 mnd siden.. hadde sist mensen for omtrent 1 mnd siden.

Tok 2 tester i starten av uken nå, syntes jeg så en svak strek på første, men tok nok feil , den andre var ingenting.

Kjente igår at puppene var så siiiinnsykt hovne og harde.... Og måtte titte og klemme litt istad og da kom det noen svake dråper veske.. tenkte råmelk eller lignende..

Jeg får aldri hovne bryster føre mensen..

kan jeg være gravid og veldig kort på vei, typ 2 uker e.l.? slik at en test ennå ikke kan vise det? men at kroppen git noen signaler.

vet jo at dere ikke har svaret, men er det mulig og få slike symptomer i puppene så tidlig..?

Anonymous poster hash: 13d6f...ee8
Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Det kan jeg ikke tenke meg. Selv fikk jeg ikke råmelk før uke 30 ca. Er 36+1 nå. Hvis det er en mnd siden mens burde en test være positiv nå om du er gravid

Skrevet

Det kan jeg ikke tenke meg. Selv fikk jeg ikke råmelk før uke 30 ca. Er 36+1 nå. Hvis det er en mnd siden mens burde en test være positiv nå om du er gravid

med mi første fikk jeg i uke 11, så tenker jo det kan skje før og om man sjekker.

ja men jeg har vel ikke blit gravid første uken etter mens, så er vel maks 2-3 uker på test og i uke 2 er det vel såvidt nok av det hcg til og slå ut på test sånn jeg har skjønt :s

får vel ta en imorgen :)

Anonymous poster hash: d96c9...be2

Skrevet

Jeg fikk melk i brystene i uke 10... og det var første gang jeg gikk gravid. Alle er forskjellige.

Anonymous poster hash: 29351...e7b

Skrevet

Jeg hadde melk i brystene en gang da jeg var 15... Da var jeg altså fortsatt jomfru! Min mor hadde selvfølgelig panikk for at jeg var gravid og skjulte det godt, og halte meg med til legen. De fant ingenting galt, det var kun hormonelt. Da jeg faktisk gikk gravid fikk jeg råmelk i begynnelsen på andre trimester, og sov med ammeinnlegg til det forsvant etter en ukes tid, og kom tilbake et par uker før fødsel.

Med andre ord kan det godt hende det har klaffet for dere, men det kan også være at det kun er hormonelt :)

Lykke til!

Anonymous poster hash: 21d7b...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...