Gå til innhold

Spørsmål om 5:2 dietten

Anbefalte innlegg

Gjest earlgrey
Skrevet

Hvis jeg har fastedag, men trener bort feks 300 kalorier, skal man spise 800 kalorier da? For det er da altfor lite å spise 500 kalorier og trene i tillegg :s

Begynner på 5:2 dietten i morgen :D noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg helt hvordan det er, men jeg ville kanskje ikke ha trent de to dagene hvor man skal ligge på 500 kcal. I tillegg tror jeg man rett og slett presterer minimalt da man ikke har energi til trening.

Skrevet

Du kan trene og du skal ha et "normalt" liv i dagene du fastEr. Jeg går på dietten og det går fint å trene de dagene du skal faste, men du må holde deg til 500kcal uansett om du trener eller ikke. Normalt pleier jeg å trene vekk 600kcal på de dagene jeg faster. Det går helt fint :-)

Gjest earlgrey
Skrevet

Du kan trene og du skal ha et "normalt" liv i dagene du fastEr. Jeg går på dietten og det går fint å trene de dagene du skal faste, men du må holde deg til 500kcal uansett om du trener eller ikke. Normalt pleier jeg å trene vekk 600kcal på de dagene jeg faster. Det går helt fint :-)

Oi så bra! Bruker appen lifesum, har lagt inn alt jeg skal spise i dag og det ble litt over 500, men har gått en halvtimes tur så går jo uansett i minus da :) blir spennende å se hvordan dette blir!

Har du fastet 2 dager på rad før da?:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Oi så bra! Bruker appen lifesum, har lagt inn alt jeg skal spise i dag og det ble litt over 500, men har gått en halvtimes tur så går jo uansett i minus da :) blir spennende å se hvordan dette blir!

Har du fastet 2 dager på rad før da? :)

Jeg og bruker lifesum :) Liker den appen :) Nei, jeg har ikke fastet to dager på rad før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...