odense89 Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Hei! Jeg fikk i midten av januar konstantert at jeg har PCOS! Som en ung kvinne på 25 (ja, jeg kaller meg fortsatt ung ) med et brennende ønske om og en dag få barn, har dette satt et lite støkk i meg! Jeg har lest en del om det, og jeg begynner å bli litt roligere, det skal nok lykkes for oss på en eller annen måte Fordi jeg sliter med kviser og lange menstruasjoner (12-14 dager) har gynekologen satt meg på p-piller, for å regulere dette. Han mener også at det vil bli lettere å bli gravid når jeg slutter på dem om et år. MEN! Nå blir jeg snart sprø! Jeg begynte på p-piller 23 januar, på første blødningsdag, og jeg blør ENDA! Ikke bare spottblødninger men vanlige blødninger. Nå tok jeg siste pille på brettet på torsdag, og har gått inn i den forventa menstruasjonsuka, og jeg skal innrømme at jeg håpet det ville gi seg nå... Er det noen som har opplevd lignende, og kan gi meg noen lovnader om at jeg kommer til å ha sex igjen?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå