Gå til innhold

~ LD's smykkeskrin ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er en kjempemorsom tråd! :-) Jeg blir veldig inspirert av alle de fine tingene du lager, LD! Fikk prøve perling i utdrikningslaget mitt og må si det gav mersmak. I morgen skal jeg til søsteren min med en haug resteperler som ble igjen etter udrikningslaget, og forhåpentligvis skal vi få laget noe fint av dem. Men hvor finner man gode oppskrifter? Har sett på noen bøker hos Panduro, men de er bedre som tips og inspirasjon.

Fortsett å legge ut bilder fra smykkeskrinet ditt - gir så masse inspirasjon! :-) :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kjempeflotte smykker, LD! Jeg får lyst til å sette igang jeg også. jeg ser de har masse materialer på Panduro, så nå trenger jeg jo bare litt bruksanvisninger og ting...

Det ser skikkelig moro ut....

(Håper du beregner deg nok betalt - det er jo ikke en direkte billig hobby....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bøyer meg i støvet. Det er jo skikkelig rålekkert, du er jammen flink. Jeg har blitt inspirert, og nå har jeg bestilt masse fra Panduro. Jeg gleeeder meg til det kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bøyer meg i støvet. Det er jo skikkelig rålekkert, du er jammen flink. Jeg har blitt inspirert, og nå har jeg bestilt masse fra Panduro. Jeg gleeeder meg til det kommer...

Da er det bare å ønske lykke til.

Håper du legger ut bilder av prosjektene dine! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du handlet fra noen av disse nettbutikkene? Hva er dine erfaringer med dem? Utrolig mye fint altså. Panduro blekner i forhold. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hehe, akkurat et sånn var det første jeg lagde på onsdag, og dette har jeg på meg i dag :ler: (og i samme farger også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Opsan, så fort det går unna med deg da.

Jeg har på meg et knutekjede i turkis med turkise og limegrønne stener....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...