Gå til innhold

~ LD's smykkeskrin ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Opsan, så fort det går unna med deg da.

Jeg har på meg et knutekjede i turkis med turkise og limegrønne stener....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig masse flott! Du er skikkelig flink!

Men jeg bare lurte på en liten ting, nemlig "tråden" som er brukt i de turkise knute-kjedene. hva slags tråd er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelekre, LD!

Theolina: Hvis jeg ikke tar mye feil, er det lintråd som er brukt i det smykket. Det får du kjøpt bl.a. på Perlehuset.

Men Livets Datter - de ringene og armbåndene du bare fester perler på, hvor får du tak i dem? Og kunne du tenke deg å dele oppskrift på det Askepott-smykket? Ser sånn omtrent hvordan det må være gjort, men lurer på fester og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"tråden" som er brukt i de turkise knute-kjedene. hva slags tråd er dette?

Det er vokset lintråd fra Panduro.

Gå inn på http://www.pandurohobby.no/ og skriv "vokset" i søkefeltet. Da vil du få opp de forskjellige fargene, og se bilde av tråd-rullen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har laget knutekjeder som jeg kjøpte i en alt-i-ett pakke fra Panduro. Det ble et med turkis lintråd, turkise og limegrønne steiner/perler/pynt. Et med hvit lintråd med hvite perler og sølv pynt. Og det siste i en rosa-brun farge med hvite, rosa og brune perler. Koster ca kr 250,- Enkelt og greit for nybegynnere som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget knutekjeder som jeg kjøpte i en alt-i-ett pakke fra Panduro. Det ble et med turkis lintråd' date=' turkise og limegrønne steiner/perler/pynt. Et med hvit lintråd med hvite perler og sølv pynt. Og det siste i en rosa-brun farge med hvite, rosa og brune perler. Koster ca kr 250,- Enkelt og greit for nybegynnere som meg![/quote']

Den pakken kjøpte faktisk jeg også, første gang jeg skulle prøve disse kjedene. Etterhvert "komponerte" jeg egne. Er jo bare å ta de perlene du vil ha, og "knyte fast". veldig moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Og kunne du tenke deg å dele oppskrift på det Askepott-smykket? Ser sånn omtrent hvordan det må være gjort, men lurer på fester og sånt.

Ja, dette smykket var kjempefint, og virkelig noe jeg kunne tenkt meg å prøve også!!

Ellers så har du lagt ut utrolig mye stilig idag!! Spennende å følge med på denne siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan LD holde smykke-kurs for viderekomne i Bergen sånn ca rett over påske=??? (*ønsker-seg-veldig-og-håper-mange-er-enig!*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan LD holde smykke-kurs for viderekomne i Bergen

Bergen :o :o

He he... hvem betaler flybilletten og hotell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis kjede

Heisann, dette var jo bare kjempe fint da...

Går det ann og bestille et slikt hos deg, og hvor mye koster det???

Ser for meg en turkis topp til sommeren og det kjede.............må ha bare må ha det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Det grønne var helt nydelig!!

Hva type "ting" er den grønne blomsten?

Er det en mellomdel beregnet til smykke eller? Syntes det var litt vanskelig å se på bildet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det grønne var helt nydelig!!

Hva type "ting" er den grønne blomsten?

Er det en mellomdel beregnet til smykke eller? Syntes det var litt vanskelig å se på bildet..

Det er egentlig en brosje.

Jeg har klippet av nålen, og filt ned bak! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det er egentlig en brosje.

Jeg har klippet av nålen, og filt ned bak!

Nå fikk jeg et tips om hva jeg skal gjøre med brosjen jeg har, nålen knakk nemlig av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg et tips om hva jeg skal gjøre med brosjen jeg har, nålen knakk nemlig av!

He he... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...