Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #41 Del Skrevet 17. mars 2005 Opsan, så fort det går unna med deg da. Jeg har på meg et knutekjede i turkis med turkise og limegrønne stener.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 17. mars 2005 #42 Del Skrevet 17. mars 2005 Så utrolig masse flott! Du er skikkelig flink! Men jeg bare lurte på en liten ting, nemlig "tråden" som er brukt i de turkise knute-kjedene. hva slags tråd er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 17. mars 2005 #43 Del Skrevet 17. mars 2005 Kjempelekre, LD! Theolina: Hvis jeg ikke tar mye feil, er det lintråd som er brukt i det smykket. Det får du kjøpt bl.a. på Perlehuset. Men Livets Datter - de ringene og armbåndene du bare fester perler på, hvor får du tak i dem? Og kunne du tenke deg å dele oppskrift på det Askepott-smykket? Ser sånn omtrent hvordan det må være gjort, men lurer på fester og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #44 Del Skrevet 17. mars 2005 "tråden" som er brukt i de turkise knute-kjedene. hva slags tråd er dette? Det er vokset lintråd fra Panduro. Gå inn på http://www.pandurohobby.no/ og skriv "vokset" i søkefeltet. Da vil du få opp de forskjellige fargene, og se bilde av tråd-rullen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #45 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har laget knutekjeder som jeg kjøpte i en alt-i-ett pakke fra Panduro. Det ble et med turkis lintråd, turkise og limegrønne steiner/perler/pynt. Et med hvit lintråd med hvite perler og sølv pynt. Og det siste i en rosa-brun farge med hvite, rosa og brune perler. Koster ca kr 250,- Enkelt og greit for nybegynnere som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #46 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har laget knutekjeder som jeg kjøpte i en alt-i-ett pakke fra Panduro. Det ble et med turkis lintråd' date=' turkise og limegrønne steiner/perler/pynt. Et med hvit lintråd med hvite perler og sølv pynt. Og det siste i en rosa-brun farge med hvite, rosa og brune perler. Koster ca kr 250,- Enkelt og greit for nybegynnere som meg![/quote'] Den pakken kjøpte faktisk jeg også, første gang jeg skulle prøve disse kjedene. Etterhvert "komponerte" jeg egne. Er jo bare å ta de perlene du vil ha, og "knyte fast". veldig moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #47 Del Skrevet 17. mars 2005 Og kunne du tenke deg å dele oppskrift på det Askepott-smykket? Ser sånn omtrent hvordan det må være gjort, men lurer på fester og sånt. Ja, dette smykket var kjempefint, og virkelig noe jeg kunne tenkt meg å prøve også!! Ellers så har du lagt ut utrolig mye stilig idag!! Spennende å følge med på denne siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 17. mars 2005 #48 Del Skrevet 17. mars 2005 Og gjesten over her var meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 17. mars 2005 #49 Del Skrevet 17. mars 2005 kan LD holde smykke-kurs for viderekomne i Bergen sånn ca rett over påske=??? (*ønsker-seg-veldig-og-håper-mange-er-enig!*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #50 Del Skrevet 18. mars 2005 kan LD holde smykke-kurs for viderekomne i Bergen Bergen :o :o He he... hvem betaler flybilletten og hotell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. mars 2005 #51 Del Skrevet 22. mars 2005 Svart' date=' enkelt-heklet armbånd[/url'] Dette likte jeg! Og så likte jeg dette: http://img1.uploadimages.net/950684CIMG1210.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 23. mars 2005 #52 Del Skrevet 23. mars 2005 Turkis kjede Heisann, dette var jo bare kjempe fint da... Går det ann og bestille et slikt hos deg, og hvor mye koster det??? Ser for meg en turkis topp til sommeren og det kjede.............må ha bare må ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fant Skrevet 27. mars 2005 #53 Del Skrevet 27. mars 2005 Her var det jammen mye fint! Kjempeflink er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #54 Del Skrevet 20. mai 2005 Nytt prosjekt, blått armbånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #55 Del Skrevet 21. juni 2005 Nye ting igjen Blått tvinne-kjede Grønt kjede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 21. juni 2005 #56 Del Skrevet 21. juni 2005 Det grønne var helt nydelig!! Hva type "ting" er den grønne blomsten? Er det en mellomdel beregnet til smykke eller? Syntes det var litt vanskelig å se på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #57 Del Skrevet 22. juni 2005 Det grønne var helt nydelig!! Hva type "ting" er den grønne blomsten? Er det en mellomdel beregnet til smykke eller? Syntes det var litt vanskelig å se på bildet.. Det er egentlig en brosje. Jeg har klippet av nålen, og filt ned bak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2005 #58 Del Skrevet 22. juni 2005 Det er egentlig en brosje. Jeg har klippet av nålen, og filt ned bak! Nå fikk jeg et tips om hva jeg skal gjøre med brosjen jeg har, nålen knakk nemlig av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #59 Del Skrevet 23. juni 2005 Nå fikk jeg et tips om hva jeg skal gjøre med brosjen jeg har, nålen knakk nemlig av! He he... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå