AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Jeg holder på med ei fin jente på 25 år. Vi har pratet lenge sammen, men kun vært på to dater til nå. Vi har planer om å møtes igjen kommende uke. Hun virker veldig interessert og det samme er jeg. Det eneste jeg reagerer på er at hun i ny og ne nevner eksen sin. Hun kan komme med kommentarer som "ÅÅh? Vil du søke jobb i Statoil? Eksen min jobber også der", og "Haha, eksen spurte meg med på kino i går". (Jeg driter vel i hvor eksen jobba eller om han inviterer henne steder..!) De var ikke sammen så lenge, og jeg vet det var et ok brudd. Tror ikke hun vil tilbake til han. Så hva er greia? Prøver hun å gjøre meg sjalu eller har hun bare dårlige antenner? Vurderer å bare avslutte det vi har når hun er så tåpelig. Ødelegger jo hele stemninga. Jeg har ikke nevnt noe til henne om det, for jeg vil ikke virke sjalu. Anonymous poster hash: f6c44...a19
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Hun prøver definitivt å gjøre deg sjalu, selv om det bare ødelegger mer enn det gjør godt. Si at du rett og slett ikke har lyst å høre om eksen hennes. Anonymous poster hash: dd691...f79
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Det ligger egen usikkerhet bak de utsagnene. vis hun ikke har så god jobb selv så kan hun prøve å at hun er kvalifisert menn med høyere jobbatatus en henne selv. Samme med kino innspillet. Fremhever at hun er god nok. Har opplevd det flere ganger når jeg har datet jenter med lavere økonomisk standard. Mye prat om at de ikke bryr seg om penger og allt eksene dems hadde. Anonymous poster hash: 86770...2b4 1
Gjest Pheel Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Du er jo minst like barnslig/teit som henne med det siste du skriver der. Endret 15. februar 2015 av Pheel 1
Nettinettet Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Jeg synes du heller skal si det til henne så hun lærer at hun taper verdi ved å holde på som hun gjør. Du vurderer jo å droppe henne uansett så hvorfor ikke bare fortelle henne på en grei måte at du synes det er rart at hun drar opp eksen sin som hun gjør, og at det gir deg følelsen av at hun prøver å gjøre deg sjalu. Og hvorfor hun gjør det eventuelt! 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Enten prøver hun å gjøre deg sjalu, eller så er hun ikke over han... Anonymous poster hash: b10ec...fc0
Gjest Klaveret Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Eller så er hun bare vant til å ha han i livet og snakke om han ... Jeg mener at det ikke trenger ligge mer i det enn som så og at det er ubevisst.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Eller så er hun bare vant til å ha han i livet og snakke om han ... Jeg mener at det ikke trenger ligge mer i det enn som så og at det er ubevisst. De var sammen i fem mnd. Tror ikke hun ble noe særlig "vant" til å ha han der. Det ligger egen usikkerhet bak de utsagnene. vis hun ikke har så god jobb selv så kan hun prøve å at hun er kvalifisert menn med høyere jobbatatus en henne selv. Samme med kino innspillet. Fremhever at hun er god nok. Har opplevd det flere ganger når jeg har datet jenter med lavere økonomisk standard. Mye prat om at de ikke bryr seg om penger og allt eksene dems hadde.Anonymous poster hash: 86770...2b4 Hun har nok av penger og en god jobb, så tror ikke det er det som ligger bak. ts Anonymous poster hash: f6c44...a19
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Du er jo minst like barnslig/teit som henne med det siste du skriver der. Jeg gidder ikke nevne noe enda, for da tolker hun det sikkert som jeg blir sjalu og det er vel det hun vil? ts Anonymous poster hash: f6c44...a19
Gjest tomasjj Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Ikke bry deg om hva i alle dager hun vil legge i det, si du ikke gidder å høre om eksen hennes. Det er uinteressant. Hvis hun kaver seg opp så spør om hun vil høre om den digge sexen du og eksen din brukte å ha.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Jeg synes ikke du skal droppe henne ennå. Hun hadde to små glipper. Men vi mennesker sier jo dumme ting av og til, som vi kan angre på etterpå. Ingen er perfekte. Anonymous poster hash: f2468...71b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har i hvert fall vært på date, og etterpå følt at jeg har sagt noe dumt. Da håper jeg på at han ikke har dømt meg nord og ned på grunn av det ene utsagnet... Anonymous poster hash: f2468...71b 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #13 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har i hvert fall vært på date, og etterpå følt at jeg har sagt noe dumt. Da håper jeg på at han ikke har dømt meg nord og ned på grunn av det ene utsagnet... Anonymous poster hash: f2468...71b Hun har ikke sagt dette mens vi har vært på date. Kun på meldinger når vi har pratet. Da har hun god til å tenke før hun sender. Får se hva som skjer videre. Kjenner jeg får litt avsmak av hele greia. ts Anonymous poster hash: f6c44...a19
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #14 Skrevet 15. februar 2015 Du er jo minst like barnslig/teit som henne med det siste du skriver der. Hvorfor i all verden mener du det? Anonymous poster hash: 617c6...c75
VampireLadyXXL Skrevet 15. februar 2015 #15 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har vært sånn selv. Men det var fordi jeg var så avhengig av eksen. Han jeg holdt på med forklarte meg at det var ubehagelig, og først da tenkte jeg over hvor jævla dumt det var og at jeg kunne ødelagt alt. Si det heller til henne fremfor å trekk konklusjoner. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #16 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har vært sånn selv. Men det var fordi jeg var så avhengig av eksen. Han jeg holdt på med forklarte meg at det var ubehagelig, og først da tenkte jeg over hvor jævla dumt det var og at jeg kunne ødelagt alt. Si det heller til henne fremfor å trekk konklusjoner. Takk for svar men tror absolutt ikke dette er tilfellet her. De var som sagt kun sammen i fem måneder og det var hun som avsluttet det. Hun følte ikke han var den rette. ts Anonymous poster hash: f6c44...a19
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #17 Skrevet 15. februar 2015 Enten prøver hun å gjøre deg sjalu, eller så er hun ikke over han... Anonymous poster hash: b10ec...fc0 Støtter deg på den, men tror at hun ikke er helt over han ennå. Anonymous poster hash: 74245...57c
Nettinettet Skrevet 15. februar 2015 #18 Skrevet 15. februar 2015 Sikker på at du ikke vektlegger dette av frykt for å ikke bli såret? At du finner en grunn til å avslutte sånn at du kan slippe å bli dumpa senere?
Charmander Skrevet 15. februar 2015 #19 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Jeg synes du burde si til henne at du synes hun nevner x-en litt mye og at det hadde vært fint å foksert på det dere har sammen og la x-er og y-er ligge i skattekisten. Har selv vært med flere som snakker om x-er og y-er, og tror egentlig at det bunner i en kombinasjon av usikkerhet og dårlige antenner. Endret 16. februar 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #20 Skrevet 16. februar 2015 Jeg holder på med ei fin jente på 25 år. Vi har pratet lenge sammen, men kun vært på to dater til nå. Vi har planer om å møtes igjen kommende uke. Hun virker veldig interessert og det samme er jeg. Det eneste jeg reagerer på er at hun i ny og ne nevner eksen sin. Hun kan komme med kommentarer som "ÅÅh? Vil du søke jobb i Statoil? Eksen min jobber også der", og "Haha, eksen spurte meg med på kino i går". (Jeg driter vel i hvor eksen jobba eller om han inviterer henne steder..!) De var ikke sammen så lenge, og jeg vet det var et ok brudd. Tror ikke hun vil tilbake til han. Så hva er greia? Prøver hun å gjøre meg sjalu eller har hun bare dårlige antenner? Vurderer å bare avslutte det vi har når hun er så tåpelig. Ødelegger jo hele stemninga. Jeg har ikke nevnt noe til henne om det, for jeg vil ikke virke sjalu. Anonymous poster hash: f6c44...a19 Det er en shit-test ...en av mange. Learn 2 deal with it ..du skal ta dem som komplimenter. Anonymous poster hash: 77de0...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå