AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Har sjeldent ledd så mye som den kvelden. Vi skravla og hadde det knallgøy, ikke noe klining eller noe sånt. Bare kompiser. MEN, jeg føler meg litt stalker som tenker på å legge han til som venn på FB.. Vet ikke om det er bare jeg som kjeder meg og vil ha en ny venn for spenningens skyld, eller fordi jeg kun ønsker en ny venn... Syns kanskje han var litt kjekk da muligens kanskje? Han vet hvor jeg jobber, så burde kanskje vente å se om han heller kommer innom der etterhvert? Være tålmodig? Den som venter osv.... Legge han til å bare ta det derfra? Skulle ikke tro at jeg nærmet meg 30 år.... Vært i et forhold i mange år, og ble singel ifjor, så kanskje jeg bare er ute etter oppmerksomhet og er redd for å bli avslørt? Anonymous poster hash: b4584...3dd
vaarinn Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Legg han til. Ikke ta det så høytidelig. Kanskje dere begynne å snakke, avtale å møtes osv? Gjør vel ingenting å legge han til.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Synes mange går for fort frem idag. Skal se hele livshistorien til noen før de blir kjent. Ta det rolig, se om han dukker opp. Ikke legg han til. Er mitt råd! Er jo ingen mystikk lenger i en kjærlighetshistorie, ingen har tålmodighet ... Bruk tid på å bli kjent, fb ødelegger ofte den starten man skal undre på partneren. Anonymous poster hash: 175de...7a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå