Gå til innhold

Velting av gravstener


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Atter en gang leste jeg i avisen at gravstener er blitt veltet på en eller annen kirkegård. Mange gravstener denne gangen.

Hvorfor kan ikke avisene bare slutte å omtale det, så blir det kanskje ikke så gjevt å holde på med denne "aktiviteten"?

Det blir det samme som med tagging - ikke avbild det eller nevn det i avisen i det hele tatt. Hva er vel mer stas for en tagger enn å se tagget sitt i avisen?

Teit, spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig.

Jeg ble kjempeglad her en dag da noen hadde tagget så mye på t-banen at det kom på tv, og de sladddet signaturene. Da koste jeg meg. For taggere er det jo superkult å få vist verket sitt på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis de kobler black metal med satanisme, så gjør de vel det... Er det ikke moro når ingnorantene skal uttale seg i hytt og pinse hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er gøy med å velte gravstener. Hva om noen veltet stenen til en av velternes mor? Hva hadde de da sagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fighter
Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er gøy med å velte gravstener. Hva om noen veltet stenen til en av velternes mor? Hva hadde de da sagt?

kjenner en som var med å velte gravsteiner. Han slutta da kompisens hans velta gravsteinen til bestefaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner en som var med å velte gravsteiner. Han slutta da kompisens hans velta gravsteinen til bestefaren.

Den satt, tenker jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Enig.

Jeg ble kjempeglad her en dag da noen hadde tagget så mye på t-banen at det kom på tv, og de sladddet signaturene.

haha, bittert :) Ser for meg dem sitte i spenning og venter på nyhetene, og ser taggen sin sladdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...