Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2004 #1 Del Skrevet 11. august 2004 Atter en gang leste jeg i avisen at gravstener er blitt veltet på en eller annen kirkegård. Mange gravstener denne gangen. Hvorfor kan ikke avisene bare slutte å omtale det, så blir det kanskje ikke så gjevt å holde på med denne "aktiviteten"? Det blir det samme som med tagging - ikke avbild det eller nevn det i avisen i det hele tatt. Hva er vel mer stas for en tagger enn å se tagget sitt i avisen? Teit, spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. august 2004 #2 Del Skrevet 11. august 2004 Enig. Jeg ble kjempeglad her en dag da noen hadde tagget så mye på t-banen at det kom på tv, og de sladddet signaturene. Da koste jeg meg. For taggere er det jo superkult å få vist verket sitt på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 11. august 2004 #3 Del Skrevet 11. august 2004 Skulle ikke forundre meg om de koblet veltinga av gravstein med blackmetal atter en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2004 #4 Del Skrevet 11. august 2004 hvis de kobler black metal med satanisme, så gjør de vel det... Er det ikke moro når ingnorantene skal uttale seg i hytt og pinse hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. august 2004 #5 Del Skrevet 11. august 2004 Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. august 2004 #6 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er gøy med å velte gravstener. Hva om noen veltet stenen til en av velternes mor? Hva hadde de da sagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2004 #7 Del Skrevet 11. august 2004 Dette dreier seg nok om veldig enkle mennesker tror jeg, så så langt har de nok ikke tenkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 11. august 2004 #8 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er gøy med å velte gravstener. Hva om noen veltet stenen til en av velternes mor? Hva hadde de da sagt? kjenner en som var med å velte gravsteiner. Han slutta da kompisens hans velta gravsteinen til bestefaren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. august 2004 #9 Del Skrevet 11. august 2004 kjenner en som var med å velte gravsteiner. Han slutta da kompisens hans velta gravsteinen til bestefaren. Den satt, tenker jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. august 2004 #10 Del Skrevet 11. august 2004 Velting av gravsteiner er respektløst :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 11. august 2004 #11 Del Skrevet 11. august 2004 Den satt, tenker jeg!! Jepp! Det var vel da det gikk opp for han hva han drev med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 12. august 2004 #12 Del Skrevet 12. august 2004 Velting av gravsteiner er respektløst :-? :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 12. august 2004 #13 Del Skrevet 12. august 2004 Enig. Jeg ble kjempeglad her en dag da noen hadde tagget så mye på t-banen at det kom på tv, og de sladddet signaturene. haha, bittert Ser for meg dem sitte i spenning og venter på nyhetene, og ser taggen sin sladdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå