Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2004 #1 Skrevet 11. august 2004 Atter en gang leste jeg i avisen at gravstener er blitt veltet på en eller annen kirkegård. Mange gravstener denne gangen. Hvorfor kan ikke avisene bare slutte å omtale det, så blir det kanskje ikke så gjevt å holde på med denne "aktiviteten"? Det blir det samme som med tagging - ikke avbild det eller nevn det i avisen i det hele tatt. Hva er vel mer stas for en tagger enn å se tagget sitt i avisen? Teit, spør du meg
Gjest Poirot Skrevet 11. august 2004 #2 Skrevet 11. august 2004 Enig. Jeg ble kjempeglad her en dag da noen hadde tagget så mye på t-banen at det kom på tv, og de sladddet signaturene. Da koste jeg meg. For taggere er det jo superkult å få vist verket sitt på tv.
Donnie Darko Skrevet 11. august 2004 #3 Skrevet 11. august 2004 Skulle ikke forundre meg om de koblet veltinga av gravstein med blackmetal atter en gang..
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2004 #4 Skrevet 11. august 2004 hvis de kobler black metal med satanisme, så gjør de vel det... Er det ikke moro når ingnorantene skal uttale seg i hytt og pinse hele tiden?
-Fisken- Skrevet 11. august 2004 #6 Skrevet 11. august 2004 Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er gøy med å velte gravstener. Hva om noen veltet stenen til en av velternes mor? Hva hadde de da sagt?
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2004 #7 Skrevet 11. august 2004 Dette dreier seg nok om veldig enkle mennesker tror jeg, så så langt har de nok ikke tenkt
Gjest Fighter Skrevet 11. august 2004 #8 Skrevet 11. august 2004 Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er gøy med å velte gravstener. Hva om noen veltet stenen til en av velternes mor? Hva hadde de da sagt? kjenner en som var med å velte gravsteiner. Han slutta da kompisens hans velta gravsteinen til bestefaren.
Gjest Poirot Skrevet 11. august 2004 #9 Skrevet 11. august 2004 kjenner en som var med å velte gravsteiner. Han slutta da kompisens hans velta gravsteinen til bestefaren. Den satt, tenker jeg!!
Gjest 1111 Skrevet 11. august 2004 #10 Skrevet 11. august 2004 Velting av gravsteiner er respektløst :-?
Gjest Fighter Skrevet 11. august 2004 #11 Skrevet 11. august 2004 Den satt, tenker jeg!! Jepp! Det var vel da det gikk opp for han hva han drev med.
Sita Skrevet 12. august 2004 #12 Skrevet 12. august 2004 Velting av gravsteiner er respektløst :-? :enig_animasjon:
Gjest TomKrus Skrevet 12. august 2004 #13 Skrevet 12. august 2004 Enig. Jeg ble kjempeglad her en dag da noen hadde tagget så mye på t-banen at det kom på tv, og de sladddet signaturene. haha, bittert Ser for meg dem sitte i spenning og venter på nyhetene, og ser taggen sin sladdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå