AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har vært syk i over en uke nå, men har prøvd å måke snø et par ganger (når formen har vært akseptabel. Problemet er bare at det snør igjen om natten slik at når jeg våkner rundt 12 er veien opp til postkassen snødd igjen og Postmannen leverer ikke posten (dvs ingen post siden forrige tirsdag) Hva skjer egentlig med posten når Postmannen ikke får levert den i kassa? Nå har det jo sluttet å snø da, og jeg har vært ute og måkt (så får vi håpe det ikke snør mer i natt igjen..) Visste ikke hvor jeg skulle legge denne så bare flytt den om den ligger på feil plass Anonymous poster hash: 3120d...998
Tabris Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Til slutt blir den returnert til avsender, vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Det kan Posten svare på. Anonymous poster hash: 1a536...526
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Ring posten, og send en bønn til værgudene der du ber dem slutte med å gi deg så mye snø og arbeid. NB: men send bønnen til værgudene elektronisk så unngår du snøforsinkelser. (Beklager, klarte ikke la være...)Anonymous poster hash: b6105...f36 1
Gjest Vind Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Da ligger den bak ei støvete hylle på postkontoret, og blir kanskje funnet om femti år...
Timza Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Den blir plassert på din adresse igjen når han drar tilbake vil jeg tro, slik at han gjør et nytt forsøk neste dag.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Den blir plassert på din adresse igjen når han drar tilbake vil jeg tro, slik at han gjør et nytt forsøk neste dag. Postmannen har sikkert gjort en del forsøk alt, og kanskje gitt opp?Anonymous poster hash: b6105...f36
Timza Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 Postmannen har sikkert gjort en del forsøk alt, og kanskje gitt opp?Anonymous poster hash: b6105...f36 Han har jo ikke lov til å kaste post.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #9 Skrevet 16. februar 2015 Hvis man vet at personen bor der så prøver man igjen. Hvis postkasser blir borte eller ingen henter posten lenger, så sendes det i retur. Du har vel telefon? Du kan ringe å gi beskjed om at du ikke kan måke snø akkurat nå fordi du er for syk. Da vet postbudet at de ikke trenger å ta med posten din. Er postbud selv... jeg ville ikke sendt det i retur på grunn av snø. MEN jeg har sendt i retur fordi noen ALDRI tømmer postkassen sin... dvs ALDRI og den er helt smekk full sånn at det ikke er plass til mer. Posten er ikke en oppbevaring stasjon for posten din... hvis ikke man har bestilt oppbevaring da. Anonymous poster hash: 70082...6a1 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #10 Skrevet 16. februar 2015 Han har jo ikke lov til å kaste post. Man kaster ikke post... men man kan sende det tilbake til avsender. Post kan ikke bli liggende på poskontoret i all evighet. Det har ikke posten plass til... det skjer ganske ofte. Anonymous poster hash: 70082...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå