Gå til innhold

Er det for lite å veie 49 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 172 cm.

Anonymous poster hash: 2a335...219
Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet (endret)

Hva tror du selv, helt ærlig?

Endret av chisandra
Gjest Brillefin
Skrevet

Synes det hørtes veldig lite ut ja hvis man er 172 cm

Skrevet

Jeg synes det høres lite ut....

Skrevet

Det trenger ikke være for lite nei.

Anonymous poster hash: 2105f...b8e
  • Liker 3
Skrevet

Vanskelig å si da vekten ikke er det eneste som teller. Jeg er 167cm og veier 42kg, og selv om jeg er ganske tynn så er det ikke for lite for min kropp.

• Liker 2
Skrevet

Jeg var veldig tynn da jeg veide 48kg iallefall, og jeg er 1.72. Bmi-messig sett så er det vel undervekt.

Du har nok godt av å legge på deg noen kilo.

(og innerst inni så vet du vel selv at 49kg til din høyde er for lavt)

Skrevet

Hvorfor spør du så dumt? Du vet godt selv at det er alt for lite. Ute etter oppmerksomhet elr?

• Liker 1
Skrevet

Kunne vært verre, jeg har veid 54kg med mine 1.85cm før.

Men ja, vekta di høres litt lav ut.

Skrevet

Jeg er 172 cm.

Anonymous poster hash: 2a335...219

:rolleyes:

Det finnes utallige BMI-kalkulatorer der ute, du kunne ikke googlet noen av dem? Du vil få det samme svaret der, basert på noe så lite som vekt og høyde.

Anonymous poster hash: 9b18c...6e5

Skrevet

Jeg er 1,53 og veier 46 kilo. For meg så er det perfekt vekt. Kommer vell på hvor høy du er :)

Anonymous poster hash: 41714...77d

Skrevet

Hvorfor spør du? Ingen her har sett deg. I følge BMI er du undervektig, med en BMI under 17.5 kvalifiserer du til anoreksi. Har du et normalt og sunt kosthold + en velfungerende kropp, er kanskje vekten grei. Det avhenger av så mange faktorer.

Anonymous poster hash: 852a9...2bf
  • Liker 1
Skrevet

Hei

Det er veldig lite å veie det når du er såpass høy. Vi stenger forumtråder som handler om stor undervekt. Ikke fordi vi vil tabulegge det, men fordi det kan være skadelig å følge råd som kan komme i sånne tråder, og vi kan ikke følge med på dem hele tiden.

Rainbow81, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...