AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Hvordan har dere reagert hvis fars kjæreste har : -Sagt flere ganger at hun skal bli den nye mammaen til barna. -Sagt flere ganger at hun gleder seg til barna skal bo der. -Sagt flere ganger at det ikke er noe rart at ene barnet er født med ei misdannelse ettersom mor har ei fortid med noen mnd med festing og rus. (Dette er ei fortid som ble "avsluttet" 4 år før barnet ble født. -Vært på familievernkontoret og blandet seg, fortalt hva hun mener er det beste for barna. ( Hun har enda ikke møtt barna) Alt dette er sagt enda hun aldri har møtt barna. ...Anonymous poster hash: a4c2b...6eb
Gjest AryaKillie Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Begynn med å snakk med far om hva du synes, hvis ikke, snakk med henne direkte og gjør deg myndig overfor henne. Det går også an å ta det via familievernkontoret og i verste fall anmelde henne for ærekrenkelse.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Hvor mange tråder skal du egentlig lage om denne nye dama til typen din? Har du ikke fått svar nok på noen av de andre? Anonymous poster hash: 97eb8...2bc 1
minister-mio Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Hørtes jo bra ut, men dersom barna har en mor allerede er det ikke så lurt å ville bli den nye mammaen. Dersom barna ikke har noen mor er det flott av henne å ville være den nye mammaen deres
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Ville innkalt far, uten den nye dama, til samtale på familievernkontoret. Hennes uttalelser om meg kunne jeg oversett, men uttalelser vedr. barna ville jeg tatt opp med far på fvk. Anonymous poster hash: 028d1...7d7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Hvis den nye damen har rett i det med festingen, mener jeg at hun ikke har gjort noe galt Anonymous poster hash: 2f822...7c6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 At hun gleder seg til barna skal bo der må vel være positivt?Anonymous poster hash: f6c20...8a5 1
minister-mio Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Du spør hvordan man hadde reagert uten å oppgi hvem man er i situasjonen. Hadde jeg vært barnas mor hadde jeg nok reagert negativt. Hadde jeg vært en nabo hadde jeg ikke brydd meg. Det er relevant å ta med.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Ts her. Mente hvordan man har reagert som mor. Ja, jeg har skrevet flere tråder som en har påpekt. Men jeg er helt rådvill over hvordan jeg skal håndtere situasjonen. Får ikke hjelp noen plass :/ Føler jeg ikke klarer å beskytte barna mine lengre. Far har utøvd psykisk og fysisk vold mot både meg og barna. Men har ikke noe bevis, verken barnevern eller politi kunne hjelpe. Saksbehandleren på familievernkontoret har tatt parti med far fordi han er så god til å prate for seg. Det virker som at alle mener at far skal ha samvær uansett hva han har gjort. Advokaten min sa også at dette ikke er alvorlig nok til at far blir fradømt samværsretten. Så jeg må vist bare sende barna til han og frykte at han gjør barna vondt igjen. Også toppet dette seg da jeg fikk vite hva fars kjæreste har sagt. Anonymous poster hash: a4c2b...6eb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Ts her. Mente hvordan man har reagert som mor. Ja, jeg har skrevet flere tråder som en har påpekt. Men jeg er helt rådvill over hvordan jeg skal håndtere situasjonen. Får ikke hjelp noen plass :/ Føler jeg ikke klarer å beskytte barna mine lengre. Far har utøvd psykisk og fysisk vold mot både meg og barna. Men har ikke noe bevis, verken barnevern eller politi kunne hjelpe. Saksbehandleren på familievernkontoret har tatt parti med far fordi han er så god til å prate for seg. Det virker som at alle mener at far skal ha samvær uansett hva han har gjort. Advokaten min sa også at dette ikke er alvorlig nok til at far blir fradømt samværsretten. Så jeg må vist bare sende barna til han og frykte at han gjør barna vondt igjen. Også toppet dette seg da jeg fikk vite hva fars kjæreste har sagt.Anonymous poster hash: a4c2b...6eb Hvem fortalte deg hva stemor har sagt? Normalt ville det ha kommet fra barna, men hun har jo aldri møtt dem. Anonymous poster hash: 16063...e61 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Hvem fortalte deg hva stemor har sagt? Normalt ville det ha kommet fra barna, men hun har jo aldri møtt dem.Anonymous poster hash: 16063...e61 Jeg har fått vite det av flere. De kjenner ikke hverandre, så det er ganske rart hvis det ikke er sant når flere kan fortelle om de samme utsagnene når de ikke kjenner hverandre. Har konfrontert far, og han delvis bekreftet at hun hadde sagt slike ting. Men såklart, far tar jo hennes parti. Jeg er jo i hans øyne hun kjærringa som nekter han samvær med barna. For som han sier så fint selv, han har ikke gjort noe galt! Det er jeg som er syk i hodet og burde vært drept. Anonymous poster hash: a4c2b...6eb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 Hvis den nye damen har rett i det med festingen, mener jeg at hun ikke har gjort noe galtAnonymous poster hash: 2f822...7c6 Unnskyld meg, men mener du at ca 4 fester med noe narkotika som skjedde 4 år før barnet ble unnfanget, er det årsak til at barnet ble født med ei misdannelse? ??Anonymous poster hash: a4c2b...6eb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #13 Skrevet 15. februar 2015 Ts her. Mente hvordan man har reagert som mor. Ja, jeg har skrevet flere tråder som en har påpekt. Men jeg er helt rådvill over hvordan jeg skal håndtere situasjonen. Får ikke hjelp noen plass :/ Føler jeg ikke klarer å beskytte barna mine lengre. Far har utøvd psykisk og fysisk vold mot både meg og barna. Men har ikke noe bevis, verken barnevern eller politi kunne hjelpe. Saksbehandleren på familievernkontoret har tatt parti med far fordi han er så god til å prate for seg. Det virker som at alle mener at far skal ha samvær uansett hva han har gjort. Advokaten min sa også at dette ikke er alvorlig nok til at far blir fradømt samværsretten. Så jeg må vist bare sende barna til han og frykte at han gjør barna vondt igjen. Også toppet dette seg da jeg fikk vite hva fars kjæreste har sagt. Anonymous poster hash: a4c2b...6eb Altså, om du oppriktig tror barna dine er i fare så er det bare å flytte så langt unna at han må ta fly for å ha samvær. Det gidder han nok ikke i lengden.Anonymous poster hash: ecd17...af9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå