Gjest Happyface87 Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Jeg sliter med et litt sint utrykk i fjeset, og jeg føler disse furene fører til at jeg ser eldre ut enn jeg er. Er det noen som har tips til hvilke behandling jeg kan ta? Vil Restylane eller andre fillers hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Røyker du? Det er typisk røykerynke Ellers vil jeg anta at botox er det beste da fillers/restylane er for volum? Anonymous poster hash: 3444a...a14
Gjest Happyface87 Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har aldri røykt i hele mitt liv :/ Ja, du har kanskje rett i at det er mer for volum, men jeg er jo for ung til å ta ansiktsløftning
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har aldri røykt i hele mitt liv :/ Ja, du har kanskje rett i at det er mer for volum, men jeg er jo for ung til å ta ansiktsløftning Botox er jo injeksjoner det også på samme måte som fillers. Anonymous poster hash: 3444a...a14 1
Gjest iDoll Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Man kan også få disse furene ved å lage trutmunn eller duckface... 1
Gjest Vind Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Linjer mellom nese og munn er ikke det naturlig? 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Synes man skal kunne ha linjer, hva er det med alle som skal fjerne det? Tida setter spor hos oss alle. Lær deg heller å bli glad i deg selv, med evt linjer. Anonymous poster hash: 57e8c...5ab
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Konsulter en plastisk kirurg eller hudlege som tilbyr både ablativ laserbehandling og mildere. De kan gi deg kvalifiserte anbefalinger. De større klinikkene tilbyr nok både laser og fillere, og vil fortelle deg hva de tror gir best resultat, evt fraråde deg å gjøre noe dersom du egentlig ser fin ut nå. Obagi kremprogram er også verdt å prøve. Må kjøpes på klinikker som samarbeider med lege eller har lege ansatt.Anonymous poster hash: ae068...4d6
Gjest Eurodice Skrevet 16. februar 2015 #10 Skrevet 16. februar 2015 (endret) Jeg sliter med et litt sint utrykk i fjeset, og jeg føler disse furene fører til at jeg ser eldre ut enn jeg er. Er det noen som har tips til hvilke behandling jeg kan ta? Vil Restylane eller andre fillers hjelpe? Hvis du skal unngå å få linjer i ansiktet, må du unngå all mimikk, ikke smile, ha et uttrykksløst ansikt; Endret 16. februar 2015 av Arabella 1
Gjest Vind Skrevet 16. februar 2015 #11 Skrevet 16. februar 2015 Hvis du skal unngå å få linjer i ansiktet, må du unngå all mimikk, ikke smile, ha et uttrykksløst ansikt; Høres ut som en skrekknovelle...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #12 Skrevet 16. februar 2015 Jeg sliter med et litt sint utrykk i fjeset, og jeg føler disse furene fører til at jeg ser eldre ut enn jeg er. Er det noen som har tips til hvilke behandling jeg kan ta? Vil Restylane eller andre fillers hjelpe? Nicket ditt var ganske ironisk til den første setningen din men mener du de linjene fra nesa til munnen som er nesten ut på kinnene? For de har jeg hatt siden jeg var barn. Anonymous poster hash: 3fdda...35b 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #13 Skrevet 16. februar 2015 Bare å fgylle de med juviderm det så er de vekk ett års tid. Det har iallefall jeg gjort Anonymous poster hash: 75c69...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå