AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Enkelt spørsmål. Hvis en gutt du er venn med, og kanskje lurer på om det kan bli noe mer? Tettere vennskap, kjærster elns… Svarer dere alltid på snap? Uansett om det lissom ikke er noe å svare på? Anonymous poster hash: f4aa9...2eb
VampireLadyXXL Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Ja. Man vil jo snakke med personen ved alle anledninger, liksom.
Shai Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Ikke alltid. Hvis det er en snap som virker som å ha blitt sendt til mange, dropper jeg gjerne å svare 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Ikke alltid. Hvis det er en snap som virker som å ha blitt sendt til mange, dropper jeg gjerne å svare Ja! Det er felles snapper jeg tenker på. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: f4aa9...2eb
Shai Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Ja! Det er felles snapper jeg tenker på. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: f4aa9...2eb Haha, 16
vaarinn Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Hvis det er sånn snap man sender til "alle", så er det ikke alltid man gidder å svare. Men igjen, så kan det jo hende de sender noe som ser ut som felles-snap, men som egentlig bare sendes til 1 person for å se om den personen svarer/bryr seg
PatrickBateman_ Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 Nei, ikke med mindre jeg har noe "fornuftig" å svare. Gidder ikke svare bare for å svare på snapper jeg skjønner er fellessnapper:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå