AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Jeg er ny på tinder, lastet ned appen igår, og har vært aktiv på tlf siden da, "sveiper" gjennom når jeg er på tlf . har fått ganske mange match egentlig, men mange som ikke svarer på mld. det som irriterer meg ! jeg som skriver først og det er vel enkelt som "Hei " noen som har forslag på hva jeg kan skrive først UTEN å virke som en desp mann? jeg mener seriøs åpningsreplikk her, noe som vil hjelpe på at jeg kan få svar tilbake, stille spørsmål som hvor du bor osv. kan virke litt for ivrig tenker jeg!? jeg innrømmer at jeg sveiper gjennom fort bare ved å se profilbildet, gjør andre det også? kanskje de ikke vet hva de trykte "like" på før de fikk match? hva er større sjangs på å få match? jeg er 28 fra elverum, hjelper det om jeg har 160 km avstand? da må nok damene som søker ha den avstanden også? Anonymous poster hash: ba3de...651
Romilo Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Tror det skal godt gjøres å være på tinder UTEN å virke desperat 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 jaja kanskje jeg virker som desp når jeg er på tinder men jeg er heller ikke den typen som sier " halla sexy deilige bilder, være med på middag og sex" osv.. så desp er jeg ikke . at jeg må get laid Anonymous poster hash: ba3de...651
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Du kan skrive noe sånt som: Hei, hvordan går det? Så bilde av deg på tinder, synes du er ganske heit, du ser deilig ut liksom. Har du lyst til å bli bedre kjent med meg? . feks... Funker hver gang Anonymous poster hash: 1e4de...e4f
dillyduzit Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Du kan skrive noe sånt som: Hei, hvordan går det? Så bilde av deg på tinder, synes du er ganske heit, du ser deilig ut liksom. Har du lyst til å bli bedre kjent med meg? . feks... Funker hver gang Anonymous poster hash: 1e4de...e4f Om man er ute etter sex ja. Er man ute etter et forhold så blir det andre saker. Til TS, jeg liker gjerne når de henter noe inn fra den profilteksten jeg har. Har du satt opp 160km i avstand og får opp folk har disse også det. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Om man er ute etter sex ja. Er man ute etter et forhold så blir det andre saker. Til TS, jeg liker gjerne når de henter noe inn fra den profilteksten jeg har. Har du satt opp 160km i avstand og får opp folk har disse også det. hva hvis man ikke har profilteksen da ? jeg skjønner at de har det også. men er det vanlig at man har så lang avstand ? jeg prøvde 50 km men det var det ikke mange i nærheten :/ Anonymous poster hash: ba3de...651
PaulaS Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Tror det skal godt gjøres å være på tinder UTEN å virke desperat haha, ja Tinder er desp city.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Ja, jenter, nå må dere svare TS, på hva som er en akseptabel åpningsreplikk. Jeg er også nysgjerrig på dette, selv om jeg er kvinne som ikke ennå har prøvd Tinder. Er "Hei :)" for dårlig? Jeg tenker at i det virkelige liv, så er det jo godt nok å si hei, med et smil, for at den andre skal si hei tilbake. Anonymous poster hash: 395b7...808
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Å si hei fungerer veldig fint. Men om noen bare skriver "hei" til meg, så skriver jeg bare "hei" tilbake. Man må ha noe å følge opp med etter "hei". Jeg blir likevel mer interessert i folk som kommer med et dilemma eller kommenterer noe fra profilteksten min. Anonymous poster hash: 14399...0a9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Jeg synes ofte "Hei" er litt for lite som åpningsreplikk, da skal det noe til at han fanger interessen min, liksom. Jeg kan nok ofte svare på slike meldinger, men da blir det også bare et "Hei" tilbake. Som noen allerede har nevnt, er det hyggelig om noen viser at de har lest det jeg har skrevet på profilen, og kommenterer noe på det. Eller man kan gjerne skrive litt mer utenom bare "Hei", kanskje noe sånt som "Hei! Hvordan har dagen/helgen/kvelden din vært så langt?" eller "Hei! Hvordan står det til i vinterkulda? Har du hatt en bra helg?" Anonymous poster hash: 8c6ee...b10
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 "Hei" fungerer bra det. Men enda bedre om du tar tak i noe fra bildene eller fra profilen. Ellers liker jeg egentlig best om om de stiller et idiotisk spørsmål eller kommer med et dilemma. Føler jeg får et tydeligere inntrykk av fyren om vi kan holde i gang en samtale om noe tåpelig enn å beskrive hvordan dagen min har vært. Men det kan jo slå begge veier da Anonymous poster hash: a652e...667 1
dillyduzit Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 hva hvis man ikke har profilteksen da ? jeg skjønner at de har det også. men er det vanlig at man har så lang avstand ? jeg prøvde 50 km men det var det ikke mange i nærheten :/ Anonymous poster hash: ba3de...651 Da fungerer egentlig et greit hei rett og slett, da høres man ikke super desp ut, og da kan man heller forsette samtalen dersom matchen svarer. Fungerer som en sjarm her, men nå er jeg kvinne.. Og bor ganske sentralt
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #13 Skrevet 16. februar 2015 Jeg er ny på tinder, lastet ned appen igår, og har vært aktiv på tlf siden da, "sveiper" gjennom når jeg er på tlf . har fått ganske mange match egentlig, men mange som ikke svarer på mld. det som irriterer meg ! jeg som skriver først og det er vel enkelt som "Hei " noen som har forslag på hva jeg kan skrive først UTEN å virke som en desp mann? jeg mener seriøs åpningsreplikk her, noe som vil hjelpe på at jeg kan få svar tilbake, stille spørsmål som hvor du bor osv. kan virke litt for ivrig tenker jeg!? jeg innrømmer at jeg sveiper gjennom fort bare ved å se profilbildet, gjør andre det også? kanskje de ikke vet hva de trykte "like" på før de fikk match? hva er større sjangs på å få match? jeg er 28 fra elverum, hjelper det om jeg har 160 km avstand? da må nok damene som søker ha den avstanden også? Anonymous poster hash: ba3de...651 Jeg har skrevet om dette manger ganger i slike Tinder tråder nylig på dette forumet...at du ikke har fått det med deg er rart men here goes til det kjedsommelige siden jeg ikke får sove uansett .. Du sier "Hei..." ? og det tror du ikke alt fra psykopater til den vanlige mannen i gata også gjør og klarer ? Les dette jeg kommer til å skrive mange mange mange ganger og tenk over det...(er du kvinne så please ikke forsøk å skjønne dette) - det gjelder for menn til kvinner. IKKE motsatt. På ingen måte legg inn en forventning om et svar tilbake ved å stille et spørsmål. Foreta en enkel observasjon som f.eks kan være tidlige vår tegn ? og del den med henne. Du gir mye mer inntrykk av hvem du er og hvilken frekvens du er på...så hører du fra henne hvorvidt hun responderer på invitasjonen eller ei. så som sagt GLEM standardiserte åpningspreplikker o.l jeg har nettopp sagt hvorfor. GL Anonymous poster hash: 51a6d...ae0
Petra75 Skrevet 16. februar 2015 #14 Skrevet 16. februar 2015 Et hei fungerer på meg også, men det er greit å ha noe mer når jeg har skrevet hei tilbake. En kommentar på et av bildene, f.eks. hvor det og det bildet er tatt, eller om et bilde viser en hobby hun har. Jeg sveiper venstre på de som bare har ett bilde og ingen profiltekst, fordi det gir ingen ting å starte en samtale om. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå