Thalassos Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Er det noen som vet om flyselskap som tilbyr wifi på langdistanse? Skal til Afrika, og syns lange flyturer er drepen. Hadde vært flott å surfe og streame film!
Gjest Solstråla88 Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Norwegian har iallefall, men om de flyr til afrika vet jeg ikke. Nettet ombord er somregel ikke godt nok til å streame, desverre. Jeg klarte ikke se en youtube video engang sist jeg fløy
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Norwegian har iallefall, men om de flyr til afrika vet jeg ikke. Nettet ombord er somregel ikke godt nok til å streame, desverre. Jeg klarte ikke se en youtube video engang sist jeg fløy Norwegian har ikke wifi på langdistanse flyene dessverre. Flyr ikke til Afrika heller så hadde ikke vært aktuelt heller Anonymous poster hash: 26500...6ce
Gjest Solstråla88 Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Norwegian har ikke wifi på langdistanse flyene dessverre. Flyr ikke til Afrika heller så hadde ikke vært aktuelt heller Anonymous poster hash: 26500...6ce De har wifi på usa rutene iallefall. De reklamerer iallefall med at de har det..
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 De har wifi på usa rutene iallefall. De reklamerer iallefall med at de har det.. Ikke da jeg fløy for 2 mnd siden. Står noe på nettsidene deres om at de ikke får lov pga rettigheter eller noe sånt. Tro meg, jeg sjekket dette før jeg dro. Hadde gjort en lang flytur rimelig mye bedre. Hehe Anonymous poster hash: 26500...6ce
Gjest Solstråla88 Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Ikke da jeg fløy for 2 mnd siden. Står noe på nettsidene deres om at de ikke får lov pga rettigheter eller noe sånt. Tro meg, jeg sjekket dette før jeg dro. Hadde gjort en lang flytur rimelig mye bedre. Hehe Anonymous poster hash: 26500...6ce Hvis man flyr med dreamliner er det visst ikke sier mannen, men med dreamlinerene skal det visst være. Ikke kjempe viktig for meg altså, vi skal ha med oss en på 6 mnder og har ekstern harddisk med masse gøy på, det kan anbefales
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Hvis man flyr med dreamliner er det visst ikke sier mannen, men med dreamlinerene skal det visst være. Ikke kjempe viktig for meg altså, vi skal ha med oss en på 6 mnder og har ekstern harddisk med masse gøy på, det kan anbefales De flyr vel bare dreamlinere på langdistanse? De har i hvertfall ikke hatt det på noen av de 4 turene jeg har kjørt med de. Skal nok fikse meg en iPad full av ferdig nedlastet materiale neste gang ja Anonymous poster hash: 26500...6ce
Gjest Solstråla88 Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 De flyr vel bare dreamlinere på langdistanse? De har i hvertfall ikke hatt det på noen av de 4 turene jeg har kjørt med de. Skal nok fikse meg en iPad full av ferdig nedlastet materiale neste gang ja Anonymous poster hash: 26500...6ce Aner ikke, vi har iallefall htt når vi hr flydd til gran canaria. Ikke spesielt bra, men det fungerer til enkle ting som vg og mail bla.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Norwegian har IKKE wi-fi på langdistanse. De flyr kun Dreamlinere og de har ikke tillatelse til å installer wi-fi. 500% sikkert. SAS har begynt å rulle ut nye fly nå og de får alle wi-fi installert. Anonymous poster hash: af0c3...514
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #10 Skrevet 17. februar 2015 Hvem flyr du med da? Fløy med Air france til afrika for et par år siden og de har i hvertfall et lite tv på hver stol så nan kan se på filmer.Anonymous poster hash: 21d11...417
Christiane_W Skrevet 17. februar 2015 #11 Skrevet 17. februar 2015 Hvilket flyselskap reiser du med? Sjekk hjemmesidene til flyselskapet eller kontakt kundeservice, så finner du forhåpentligvis ut av det. Min erfaring med Norwegians WiFi (har brukt det på flygninger i Norden) er forresten at nettet er forferdelig tregt. Dugde til å lese epost, sjekke Facebook/Twitter etc, men streaming av filmer var det bare å glemme.
Kjetil E Skrevet 17. februar 2015 #12 Skrevet 17. februar 2015 Norwegian har ikke wifi på langdistanse flyene dessverre. Flyr ikke til Afrika heller så hadde ikke vært aktuelt heller Anonymous poster hash: 26500...6ce Er vel ikke helt rett, Norwegian flyr til Marokko som ligger i Afrika. Regner dog med at det ikke var dit TS skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå