Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #1 Del Skrevet 11. august 2004 :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #2 Del Skrevet 11. august 2004 Dæven! :o ...det er nesten så jeg lurer på om egget kom samtidig med høna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #3 Del Skrevet 11. august 2004 Fikk plutselig et bilde i hode av en høne som kakkler i en enorm orgasme mens eggene plopper ut :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #4 Del Skrevet 11. august 2004 Rart; uansett hvor mye syre jeg tar, klarer jeg ikke å få frem et sånt bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #5 Del Skrevet 11. august 2004 Tror det er suzy som har gitt meg denne evnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #6 Del Skrevet 11. august 2004 Tror det er suzy som har gitt meg denne evnen ...hvilket minner meg om et spørsmål som er betydelig lettere å svare på: Hvem kom først; Suzy eller Sandman? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #7 Del Skrevet 11. august 2004 Suzy ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. august 2004 #8 Del Skrevet 11. august 2004 helt klart Sandman, så kom suz som en perfeksjonering av første forsøk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #9 Del Skrevet 11. august 2004 Suzy ! Mulig...men Sandman har en personlig rekord på 11 sekunder, inklusiv forspill! Er Suzy virkelig enda raskere? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #10 Del Skrevet 11. august 2004 :klø: - nei dægern den kan bli vanskelig å slå, beklager, trekker tilbake svaret mitt, bøyer meg i støvet og utroper Sandman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #11 Del Skrevet 11. august 2004 Fint at du endrer oppfatning etter å ha blitt presentert for harde (?) fakta. Forresten anbefales det ikke å bøye seg i støvet, spesielt ikke for allergikere. Men du må gjerne bøye deg litt fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 11. august 2004 #12 Del Skrevet 11. august 2004 Sandman meg her, og Sandman meg der... ....akkurat det, hadde det vært ok om noen av jentene her heller hadde ytret, enn meg selv.... *tusler tilbake på singelforumet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #13 Del Skrevet 11. august 2004 ....akkurat det, hadde det vært ok om noen av jentene her heller hadde ytret, enn meg selv.... *tusler tilbake på singelforumet* Sændis, du har hatt godt av ferien! Her aner vi et snev av selvransakelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #14 Del Skrevet 11. august 2004 Er det noe napp og få der inne a Sandman? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #15 Del Skrevet 11. august 2004 Er det noe napp og få der inne a Sandman? Bare den sedvanlige egenløknappingen for hans del, i hvert fall hittil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 11. august 2004 #16 Del Skrevet 11. august 2004 Er det noe napp og få der inne a Sandman? Aner ikke, men jeg har gitt et enkelt budskap om at min kropp til de grader står til disposisjon... *setter meg ned på singelforumet og venter, kun iført en smule ereksjon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #17 Del Skrevet 11. august 2004 mens du sitter der og venter med en halv- stiv ( eller er det halv slapp? ) en så kan du lese de trådene om menn og størelser, de skal nok gjøre litt for selvtilitten. Et forslag til sjekketriks er å gjøre det en av de som skrev inn hadde gjort- invitere en vennine hjem og si- gjett hvor stor tissemannen min er og hvis cm str med hendene :o - Da skal du se det blir fart i sakene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 11. august 2004 #18 Del Skrevet 11. august 2004 Bare den sedvanlige egenløknappingen for hans del, i hvert fall hittil... Løktråd!! Hvor?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 11. august 2004 #19 Del Skrevet 11. august 2004 mens du sitter der og venter med en halv- stiv ( eller er det halv slapp? ) en så kan du lese de trådene om menn og størelser' date=' de skal nok gjøre litt for selvtilitten. [/quote'] ...nå har vel ikke akkurat selvtilliten, vært noe problem for meg, bortsett fra at den iblant kan bli vel oppblåst, til tross for at Trøffel'n strever på svarte livet med å jekke meg ned et par hakk.... *lurer på om PM-funksjonen min på KG er sperret av moderator* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #20 Del Skrevet 11. august 2004 *lurer på om PM-funksjonen min på KG er sperret av moderator* Tomt, med andre ord? Ingen inn? PM'er, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå