Gå til innhold

Hyggelig restaurant for vennemiddag i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en restaurant å anbefale? Vi er en vennegjeng som skal spise ute om en stund, men jeg er litt blank på hvor. Det hadde blitt Delicatessen hadde det ikke vært for at det ikke går å reservere bord der.

Ønsker meg et sted med avslappet atmosfære, og middels dyrt. Gjerne kontinental mat, ikke asiatisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cafe Oslo

Anonymous poster hash: fe51b...30c
Skrevet

Cafe Oslo

Anonymous poster hash: fe51b...30c

Takk, men det blir for lyst og lite koselig, synes jeg.

Skrevet

Lorry

Anonymous poster hash: 83fb1...0cb
Gjest brud3813
Skrevet

Vi pleier ofte å gå for Smalhans, men det er vel kanskje ikke så lett å få bord der heller? Olivia? Eller er det for..bråkete?

Gjest brud3813
Skrevet

Ellers er jo Escalon ikke så ulikt Delicatessen :-)

Skrevet

brasserie france, brasserie blanch, olivia, bølgen på briskeby er noen av mine favoritter:-)

Skrevet

Takk for alle tips! Her er det flere jeg må prøve etterhvert. Denne gangen tror jeg det blir Escalón :)

Skrevet

Ellers så er det jo kommet en filial til av Delicatessen på Majorstua, og der er jeg temmelig sikker på at det er mulig å reservere bord. (Men når det er sagt, så vil jeg uansett anbefale Escalon over Delicatessen. Delicatessen var en av mine yndlingsrestauranter tidligere, men etter at vi var på Escalon på Tjuvholmen første gabg for snart tre år siden (da den var helt ny) har det bare vært der vi har dratt for tapas. Jeg føler den er et hakk opp fra Delicatessen (selv om jeg før nesten ikke trodde det var mulig!)

Anonymous poster hash: f22b2...050

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...