AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Noen som vet hvordan man kan flytte meldinger fra SIM-kort til iPhone (til telefonminnet istedetfor simkortet)? Anonymous poster hash: 172a0...d32
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Gå inn i kontaktlisten og velg innstillinger, der skal du kunne velge å importere kontakter fra SIM. Anonymous poster hash: 56820...984
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Gå inn i kontaktlisten og velg innstillinger, der skal du kunne velge å importere kontakter fra SIM. Anonymous poster hash: 56820...984 Det er meldingene jeg vil flytte over, ikke kontaktene. Og nei det finnes ikke noe sånne valg inne på meldingsinnstillingene på iPhone. Anonymous poster hash: 172a0...d32
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Det er meldingene jeg vil flytte over, ikke kontaktene. Og nei det finnes ikke noe sånne valg inne på meldingsinnstillingene på iPhone. Anonymous poster hash: 172a0...d32 Beklager, jeg leste feil. Meldinger lagres ikke på SIM-kortet, da det er veldig liten lagringsplass på det. De gjorde det på gamle telefoner, og man kan fortsatt velge å lagre enkelte meldinger der, men som hovedregel gjør de det ikke. Hvis det er sånn at du har byttet telefon fra en iPhone til en annen så kan du hente over meldingene dine til den nye telefonen gjennom sikkerhetskopien av den gamle iPhonen. Hvis du har byttet fra et annet merke til iPhone så finnes det egne apper som sikkerhetskopierer kun meldinger, slik at du kan laste de ned på den nye telefonen. Jeg brukte selv SMS Backup+, men jeg er usikker på om den finnes til iOS. Anonymous poster hash: 56820...984 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Beklager, jeg leste feil. Meldinger lagres ikke på SIM-kortet, da det er veldig liten lagringsplass på det. De gjorde det på gamle telefoner, og man kan fortsatt velge å lagre enkelte meldinger der, men som hovedregel gjør de det ikke. Hvis det er sånn at du har byttet telefon fra en iPhone til en annen så kan du hente over meldingene dine til den nye telefonen gjennom sikkerhetskopien av den gamle iPhonen. Hvis du har byttet fra et annet merke til iPhone så finnes det egne apper som sikkerhetskopierer kun meldinger, slik at du kan laste de ned på den nye telefonen. Jeg brukte selv SMS Backup+, men jeg er usikker på om den finnes til iOS. Anonymous poster hash: 56820...984 Ok. Takk for svar! Anonymous poster hash: 172a0...d32
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Det ordnet seg visst automatisk, ved iTunes-synkronisering Anonymous poster hash: 172a0...d32
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Det ordnet seg visst automatisk, ved iTunes-synkronisering Anonymous poster hash: 172a0...d32 Godt å høre! Jeg har ikke alltid hatt så gode erfaringer med Apple, men de er flinke når det kommer til sikkerhetskopiering og gjenoppretting. Anonymous poster hash: 56820...984 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå