Jens Skrevet 11. august 2004 #1 Del Skrevet 11. august 2004 Kan man bruke sort?Bruker man kjole, er det veldig pent?Mannen min sier han skal ha på blådress. Skjønner liksom ikke helt hva jeg skal ha på meg. Jeg har enten(hvis det er kallt)sort bukse, sort blazer, med en topp inne i?Eller sort kjole som går til knærne(a la carrie i sex and the city, med grønne sko med sommerfugler på. Kan jeg i det hele tatt bruke noe av dette, eller burde jeg gå i kongeblått???!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. august 2004 #2 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg ville gått i bunad i barnedåp. Dersom jeg ikke hatt hatt bunad ville jeg kledd meg etter årstid. sort er helt ok, men jeg ville spritet det opp med et farget skjerf, pynt i håret ellr noe.... Du kan fint bruke Carrie-kjolen din dersom den er tilstrekkelig dekkende i kirken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 11. august 2004 #3 Del Skrevet 11. august 2004 fant denne: http://www.baby.no/navn/daap/antrekk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 11. august 2004 #4 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg syns du kan gå i det du nevner! Har forøvrig sett alt fra olabukser, til galla, i dåper jeg har vært i..hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 11. august 2004 #5 Del Skrevet 11. august 2004 En fin mulighet til å grave frem bunaden. Men med den varmen som er nå, dersom du ikke har unad, eller dersom du rett og slett har lyst til å gå i noe annet, så kan du fint gå i det du nevner. Synes selv at antrekket bør sprites litt opp med noe farge. Men ikke overpynt deg!! Mørk dress/blådress er vanlig for menn i barndåp. Akkurat i dag kunne han vel brukt en lys en også (men svogern min følte seg litt utenfor i en barndåp midt på sommer'n da han hadde lysebrun dress. Alle andre gikk i mørk!!) Ta på deg den svarte kjolen med de artige skoene! Og fremhev skoene med noe stæsj i de samme fargene (evt. en blomst bak øret!!!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 11. august 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 11. august 2004 Tusen takk alle sammen! Da blir det kjole, grønne sko med sommerfugler, og en sommerfugl i grønt lik den på skoene, jeg kan sette på kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå