AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Når jeg leste om den på komplett. no så sto det at alle løse deler kan vaskes i oppvaskmaskin, og da trodde jeg at det inkluderte bollen. Jeg ser nå på bollen og den ser slik ut: Jeg leser så på wilfa at det står at alt kan vaskes men IKKE bollen, men det sto det ikke på komplett.no. Er det farlig å bruke den nå, må den byttes ut? Og evt. KAN den byttes ut, kan man få kjøpt en bolle løst hos wilfa? Faen, sitter og banner nå for den maskinen var ikke akkurat billig. (kjøpte den med kompressor og ga ca 1600 for den) Jeg håper dette går an å ordne opp i , uten at det koster meg skjorta : ( Anonymous poster hash: 8db57...fce
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 bildet endte opp i bunn av innlegget Anonymous poster hash: 8db57...fce
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Bildet er ikke lett å forstå seg på for folk som ikke skjønner hva som er galt! Men er det væske inni bollen så skal du absolutt ikke bruke den. Min har en væske inni som skvulper når bollen blir vendt på, mistenker at det er en slags frysevæske? Alt av elektrisk utstyr skal være 100 % inntakt før bruk, pga. Brannfare og fare for støt. Er du utrygg? La den stå, fremfor å skade deg selv eller hus og heim.Anonymous poster hash: 896bc...f83
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Kjøpte du den på Komplett syns jeg du skal ta kontakt med dem å klage. De pleier å være ganske greie på slik..Anonymous poster hash: 36bb4...a8c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Jeg har tilsvarende fra KitchenAid og den har også væske inni seg. Jeg vasket den flere ganger i oppvaskmaskinen før jeg oppdaget at den egentlig skulle vaskes for hånd. Forhørte meg hos forhandleren og de sa at det var fordi den var laget i et annerledes og litt "trått" materiale som ikke var beregnet på oppvaskmaskin. Og at det egentlig ikke var farlig. Bare at den kunne bli litt stygg, noe som ikke har skjedd. Har brukt den minst 10-12 ganger etterpå uten problemer. Det er jo bare å prøve så ser du...Anonymous poster hash: c725b...87d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Kjøpte du den på Komplett syns jeg du skal ta kontakt med dem å klage. De pleier å være ganske greie på slik..Anonymous poster hash: 36bb4...a8c Man kan vel strengt tatt ikke klage på at man ikke har lest bruksanvisningen .Anonymous poster hash: c725b...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå