xinnia Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Noen andre som har signet seg opp til denne tjenesten? Jeg gjorde det, i den den "lille teksten" der står det:" du vil motta 12 motivasjons sms'er. Ingen kostnad er tilknyttet denne tjenesten, disse kan ikke stoppes etter påmelding. Er du i utlandet gjelder egne regler fra din operatør". jeg har mottatt 3 slike sms'er.. og det er fakturert 3*30 kr fra ett firma som heter 2010 yoyo mobil som samsvarer med dato for når disse sms tikket inn på telefonen min. Vet med sikkerhet at jeg ikke spiller eller har signert meg opp for noe annet enn disse sms'ne. Hva gjør jeg nå? Noen som vet? Team Bertrand svarer ikke på henvendelse.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Noen andre som har signet seg opp til denne tjenesten? Jeg gjorde det, i den den "lille teksten" der står det:" du vil motta 12 motivasjons sms'er. Ingen kostnad er tilknyttet denne tjenesten, disse kan ikke stoppes etter påmelding. Er du i utlandet gjelder egne regler fra din operatør". jeg har mottatt 3 slike sms'er.. og det er fakturert 3*30 kr fra ett firma som heter 2010 yoyo mobil som samsvarer med dato for når disse sms tikket inn på telefonen min. Vet med sikkerhet at jeg ikke spiller eller har signert meg opp for noe annet enn disse sms'ne. Hva gjør jeg nå? Noen som vet? Team Bertrand svarer ikke på henvendelse. Forbrukerombudet? Anonymous poster hash: 6b3af...4a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå