Gå til innhold

Date venn av familiemedlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, dater en god venn av et nært familiemedlem som jeg første gang møtte for 3 år siden. Vi fikk umiddelbar kjemi for tre år siden, men vi har vært i forhold annenhver gang siden. I fjor sa han at det var meg han ville ha, men jeg hadde akkurat blitt sammen med en annen, som han visste hvem er. For to mnd siden møttes vi tilfeldig på fest, begge single, og det endte opp med at vi var litt erteris hele kvelden før vi kysset som noen fjortiser resten av kvelden. Har vært på tre dater med middager siden den gang, har ikke særlig hyppig kontakt, mest når det er for å faktisk avtale å møtes. Dette er veldig komfortabelt, men jeg er vant med at gutta er sykt intense, blir til kl 3 på natta og er helt "PÅ" og tar styringen fra dag 1. Han her derimot, reiser hjem kl 23 på en søndag fordi det er arbeidsdag dagen etter, og er rett og slett ‹‹snill›› med stor S.t Forrige helg lagde vi middag sammen lørdag kveld og han sover over til søndag, men dro etter frokost i 11-tiden for å trene. Den gangen hadde han kjørt bil hit, men takket ja til litt vin og ble over. Syns du/dere dette høres ut som mitt første møte med "sunn dating" hvor mannen faktisk prioriterer litt mer, eller er det å reise tidlig mer et tegn på at han hadde fått det han ville? han er 25, jeg 26.

Tror ikke familiemedlemmet vet om dette ennå, de to har hengt en del i det siste. Tenker på en måte at det er en god grunn til at vi tar det pent og med ro siden vi må forholde oss til hverandre senere også dersom dette ikke skulle gå veien!

Anonymous poster hash: 57542...d05
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen grunn for å være usikker her.

Anonymous poster hash: 15cf0...60f
  • Liker 1
Skrevet

Takk for en direkte tilbakemelding, godt med et objektivt blikk! :)

Anonymous poster hash: 57542...d05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...