Gå til innhold

Hva ønsker dere vaksinemotstandere egentlig å oppnå?

4 stemmer

1. 1. Hva ønsker dere vaksinemotstandere egentlig?

• At alle skal innse hvor farlig vaksine er, og at vaksineordningen legges ned?
      1
    • At folk skal slutte å klage på ditt valg, samtidig som de fortsetter å vaksinere seg så dere blir beskyttet delvis igjennom dem?
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der er flere tråder om emnet. Men det er bare veldig mye "jeg vil ikke ha bivirkninger", og "forskninger sier ditt og datt". Jeg lurer rett og slett på om dere vet at vaksine er farligere enn sykdommene der vaksineres mot, at dere synes at ingen burde tatt vaksine. Eller om dere synes at vaksine er kjempeviktig, så lenge dere slipper å ta det selv.

Så da setter jeg opp en poll. Skriv gjerne et utdypende svar.

Anonymous poster hash: 5578d...58c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pollen er selvsagt kun for vaksinemotstandere!

Skrevet

du burde vel strengt tatt hatt med "annet" som alternativ.

Anonymous poster hash: 9957d...736
Skrevet

For sent å endre det nå. Men du kan jo fortelle hva ditt alternativ er.

Skrevet

jeg er provaksine.

Skrevet

Jeg skrev jo at pollen var for vaksinemotstandere. Du er jo ikke vaksinemotstander hvis du er for vaksine.

• Liker 1
Skrevet

Jeg satt å pratet med ei over skype, hvor hun forklarte hvorfor hun ikke vaksinerer seg.
Hun mener at de fleste sykdommene er menneskets verk og for å skjule hva vi har skapt før, så blir vi pumpet full av medisiner og vaksiner.
At det er en grunn for at sykdommene er der og at de svakeste i systemet må ut slik at de sterkeste overlever. Hun har aldri blitt vaksinert og har heller ikke vaksinert sine barn.
Hun sa at det verste barna hennes har fått er kikhoste, men de ble bra igjen av dette.
Hun mener også at det er for mye kvikksølv i vaksiner..
Men hun har en god del konspirasjonsteorier også...

Som f.eks:
-Folk blir avhengig av junkfood fordi staten putter hemmelige kjemikalier i maten slik at de kan kontrollere helsen til folk og statens sin måte til å bli kvitt høy befolkningsvekst.
-Tannkrem og andre produkter med fluor er årsaken til hvorfor så mange får psykiske lidelser, dette er også statens sitt verk.
-Teknologi er djevelens (statens) sitt verk slik at de snart kan kontrollere alle mennesker....

------
Hmh..
Jeg tar dette med en klype salt jeg :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skrev jo at pollen var for vaksinemotstandere. Du er jo ikke vaksinemotstander hvis du er for vaksine.

Og derfor er det ikke lov å komme med meninger/innspill til pollen din? Jeg vet godt hva en vaksinemotstander er, jeg besvarte spørsmålet du stilte meg:

Og sånn til senere: Når det er AB`er som svarer deg bør du sjekke hash.

Skrevet

Og derfor er det ikke lov å komme med meninger/innspill til pollen din? Jeg vet godt hva en vaksinemotstander er, jeg besvarte spørsmålet du stilte meg:

Og sånn til senere: Når det er AB`er som svarer deg bør du sjekke hash.

Kan ikke helt se at du har svart på det jeg spurte om. At du er for vaksine er fint. Men jeg lurer på hva vaksinemotstandere ønsker å oppnå. At du er for vaksine er like relevant som at jeg liker å gå tur i skog og mark.

Skrevet

Kan ikke helt se at du har svart på det jeg spurte om. At du er for vaksine er fint. Men jeg lurer på hva vaksinemotstandere ønsker å oppnå. At du er for vaksine er like relevant som at jeg liker å gå tur i skog og mark.

jo det har jeg(ref. Men du kan jo fortelle hva ditt alternativ er), jeg svarte at jeg er provaksine hvilket burde indikere at jeg ikke har argumenter for hvorfor man ikke skal vaksinere seg, eller noe bedre innsikt enn deg i hva motstanderne ønsker å oppnå.

Vil råde deg forøvrig å lese de ørten trådene vi har på KG om vaksiner. Vil ikke tro du får noen mer dypgående svar her med de to alternativene du har på pollen din, derav min første post #3.

Skrevet

nå er det jo 20 tråder om dette, kan dere ikke skrive i en av de? :P :P :P :P :P

Anonymous poster hash: d20f4...541
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er for vaksiner, men synes at hele diskusjonen er fullstendig absurd. Det tar helt av!

Merck, produsent av vaksinen, må ta sin del av skylden for at vaksinemotstandere i det hele tatt oppsto da de i sin tid skjulte forskningsjuks som gikk ut på at kusma biten ved MMR var inneffektiv.

Den andre biten er at det var to forskere i teamet rundt autisme+ MMR vaksine forskningen. Den yngste forskeren ble dømt og svartelistet, men den andre forskeren anket, vant og ble frigjort fra anklagene ang forskningsjuks.

Men selv om MMR faktisk hadde ført til autism (sannsynligvis ikke) ER det virkelig god nok grunn til å takke nei?

Mellom 80 og 100 barn ville potensielt kunne omkommet av meslinger i Norge i dag uten vaksine. Dobbelt så mye som f.eks barnekreft. Det ville toppet listen over dødsårsak uten konkurranse.

Da vil jeg heller ha autisme!

Husk; voksne må også ha booster vaksine !

Anonymous poster hash: 36814...827

Skrevet

Det er gud som bestemmer hvem som skal være friske og syke. Vi må ikke ta fra ham styringen. Han skal straffe oss alle med landeplager. Vi må lære av bibelen og leve i pakt med den!

Anonymous poster hash: f562d...3ae
Skrevet

jo det har jeg(ref. Men du kan jo fortelle hva ditt alternativ er), jeg svarte at jeg er provaksine hvilket burde indikere at jeg ikke har argumenter for hvorfor man ikke skal vaksinere seg, eller noe bedre innsikt enn deg i hva motstanderne ønsker å oppnå.

Vil råde deg forøvrig å lese de ørten trådene vi har på KG om vaksiner. Vil ikke tro du får noen mer dypgående svar her med de to alternativene du har på pollen din, derav min første post #3.

Du står helt fritt til å svare på noe helt annet enn hva jeg spør om :) Det er ikke mitt forum :P

Jeg spurte vaksinemotstandere om hva de ønsket å oppnå. Da synes jeg ikke at "jeg er provaksine" er et aktuelt svaralternativ (du sa du ville ha "annet" som svaralternativ, og jeg ba deg spesifisere. Var ihvertfall det jeg mente).

Dette er ikke en for- og imot-vaksine-tråd. Det er et spørsmål til vaksinemotstandere. Men jeg vet jo egentlig svaret. :)

Så dere får fortsette å diskutere om dere er for- eller imot vaksine, eller hva dere skal ha til middag i morgen, eller andre ting jeg ikke har spurt om. Så får jeg vurdere om jeg skal starte en tråd i morgen om at om man ikke vet svaret på noe, så trenger man ikke svare :P Jeg VET at mange, veldig mange, er for vaksine. Heldigvis! Ellers hadde disse sykdommene fortsatt herjet landet, og kanskje vaksinemotstanderne faktisk hadde sett hva de aller helst bør være redd for!

Men takk for at dere tok dere tid til å skrive i tråden uansett. Vaksinemotstanderne holdt seg visst unna. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

De jobber sikkert for avfolkning. Dersom ingen vaksinerer, blir alle syke og færre folk overlever. Det er en sammensvergelse, sier jeg dere, sammensvergelse uført av mektige mennesker som styrer hele jorda.

:laugh:

Endret av Vind
  • Liker 1
Skrevet

Jeg satt å pratet med ei over skype, hvor hun forklarte hvorfor hun ikke vaksinerer seg.

Hun mener at de fleste sykdommene er menneskets verk og for å skjule hva vi har skapt før, så blir vi pumpet full av medisiner og vaksiner.

At det er en grunn for at sykdommene er der og at de svakeste i systemet må ut slik at de sterkeste overlever. Hun har aldri blitt vaksinert og har heller ikke vaksinert sine barn.

Hun sa at det verste barna hennes har fått er kikhoste, men de ble bra igjen av dette.

Hun mener også at det er for mye kvikksølv i vaksiner..

Men hun har en god del konspirasjonsteorier også...

Som f.eks:

-Folk blir avhengig av junkfood fordi staten putter hemmelige kjemikalier i maten slik at de kan kontrollere helsen til folk og statens sin måte til å bli kvitt høy befolkningsvekst.

-Tannkrem og andre produkter med fluor er årsaken til hvorfor så mange får psykiske lidelser, dette er også statens sitt verk.

-Teknologi er djevelens (statens) sitt verk slik at de snart kan kontrollere alle mennesker....

------

Hmh..

Jeg tar dette med en klype salt jeg :fnise:

Kvikksølv er i tillegg fjernet fra vaksinene.. heheh

Anonymous poster hash: caa25...ede

Skrevet

Jeg er overbevist om at det er vaksinemotstandere som er den store konspirasjonen fra BigPharma. Vaksinene virker for bra, så det er lite penger å hente på langvarige behandlinger/medisiner for disse sykdommene. Ved å sette litt skepsis ut, få færre til å vaksinere så vil man snart ha større utbrudd man kan tjene penger på. Bare tenk på meslinger, hvor smittsomt det er, hvor mange som etterhvert vil bli syke - DET gir penger i kassa det!

;)

Anonymous poster hash: 2edba...205
  • Liker 2
Skrevet

Kvikksølv er i tillegg fjernet fra vaksinene.. heheh

Anonymous poster hash: caa25...ede

Jeg bare skrev hva hun mente og hvorfor hun er vaksinemotstander x)

Men hun er heller ikke norsk og aldri satt sine føtter på norsk jord heller :P

Kanskje hun vet noe som vi ikke vet? *GASP*

Skrevet

Vaksinemotstanderne holdt seg visst unna. :)

Jeg tror (heldigvis) det er et tegn på at vaksinemotstanderne er i så voldsomt mindretall at det rett og slett ikke er så mange av dem her på forumet. Takk og pris for det!

Anonymous poster hash: b383c...9ff

Skrevet

Du står helt fritt til å svare på noe helt annet enn hva jeg spør om :) Det er ikke mitt forum :P

Jeg spurte vaksinemotstandere om hva de ønsket å oppnå. Da synes jeg ikke at "jeg er provaksine" er et aktuelt svaralternativ (du sa du ville ha "annet" som svaralternativ, og jeg ba deg spesifisere. Var ihvertfall det jeg mente).

Dette er ikke en for- og imot-vaksine-tråd. Det er et spørsmål til vaksinemotstandere. Men jeg vet jo egentlig svaret. :)

Så dere får fortsette å diskutere om dere er for- eller imot vaksine, eller hva dere skal ha til middag i morgen, eller andre ting jeg ikke har spurt om. Så får jeg vurdere om jeg skal starte en tråd i morgen om at om man ikke vet svaret på noe, så trenger man ikke svare :P Jeg VET at mange, veldig mange, er for vaksine. Heldigvis! Ellers hadde disse sykdommene fortsatt herjet landet, og kanskje vaksinemotstanderne faktisk hadde sett hva de aller helst bør være redd for!

Men takk for at dere tok dere tid til å skrive i tråden uansett. Vaksinemotstanderne holdt seg visst unna. :)

"annet" er jo ment som andre grunner vaksinemotstandere måtte ha, enn de to alternativene du har listet opp? Ikke at "annet" er alternativer for de som er for vaksine. Og det har relevans for tråden din, og har ikke noe med å diskutere for eller i mot det du spør om.

Anonymous poster hash: b543d...cf9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...