Gå til innhold

Billige hettestriper i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er naturlig lys blond. Før jul farget jeg håret mørkt brunt med hjemmefarge, 3 ganger for å etterfylle etterveksten. (Noe jeg aldri burde begynt med...) Men ble etterhvert lei av å farge hele tiden, noe som også blir dyrt i lengden, og resultatet var ikke så bra heller. I romjula var jeg hos frisør og fikk farget litt av håret, med en farge som var en mellomting av min naturlige ettervekst, og den mørke fargen for å få en jevnere overgang.. Resultatet var jeg heller ikke fornøyd med..

Nå har jeg vært hos frisør nok en gang og endelig fått bleket det ned noen toner. Hun brukte en blekeskrubb, der hun rett og slett skrubbet ut alle fargene (siden jeg hadde så mange forskjellige farger, og noe kjøpefarge og noe frisørfarge), og til slutt når hun hadde fått ut det hun kunne, farget hun en nøttebrun farge på alt slik at jeg hadde samme farge i hele håret. Det ser litt orange ut, noe jeg heller ikke kler særlig godt..

Nå er det derfor endelig mulig å stripe lyse striper i håret, siden alt er likt. Men så har det seg sånn at jeg er en ekstremt fattig student, som holder til i Trondheim!

Tenker på hettestriper, så tett som mulig for å bli enda lysere..!

Her kommer spørsmålet: Vet noen om en flink frisør i Trondheim (kan godt være lærling) , som tar hettestriper til en BILLIG penge?? (Og om det eventuelt er noen steder de har studentrabatter?) Er helt desperat på å få fikset det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...