Tarjaruby Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Elsker krim serier,har nettopp sett ferdig sesong 2 av the fall. Den var veldig bra synes jeg er det noen som har sett noe i samme kategori og kan anbefale meg en go krim serie?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Hva har du sett før? Litt lettere å foreslå da, eller er the fall den eneste du har sett? Anonymous poster hash: 098d4...1d9
Tarjaruby Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2015 Hva har du sett før? Litt lettere å foreslå da, eller er the fall den eneste du har sett? Anonymous poster hash: 098d4...1d9 Har sett mye,litt vanskelig å ramse opp bare foreslå,gjør ikke nå om jeg har sett det
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Du har jo de gode gamle som Csi,criminal minds, ncis,medium,law and order. Castle, bones, midsommer murders. How to get away with murder, chicago pd, true detective, arrow,gotham,fargo, ny csi serie begynner i mars. Det var de jeg har sett og kjenner til. Men søker du på imdb.com så er det tusen til, bare å lese om de og sjekke ratings der :-) Anonymous poster hash: 098d4...1d9 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #9 Skrevet 18. februar 2015 Sherlock!!!! luther, Crossing lines, true detective, fargo, the following, hannibal Anonymous poster hash: a10aa...303
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå