AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Hvor langt er ok og bør de være uten eller med farge på? Anonymous poster hash: 9d98b...ab6
Gjest Haaploes Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Jeg synes det kommer an på mange faktorer. Personlighet, arbeid, tid, neglkvalitet...på et veldig generelt og personlig grunnlag kan jeg si at jeg ikke liker lange klør, spesielt ikke hvis de ikke tas ordentlig vare på.
FruHudson Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Jeg synes korte og velstelte er finest Liker alle mulige farger på negler.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Hvor langt er ok og bør de være uten eller med farge på? Anonymous poster hash: 9d98b...ab6 Synes lange med farge eller fransk er fint jeg. Liker ikke korte negler. Anonymous poster hash: 28a2b...859
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Synes lange med farge eller fransk er fint jeg. Liker ikke korte negler. Hva går inn under som langt da? Anonymous poster hash: 9d98b...ab6
Miss Lucky Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Det kommer ann på fingrene. Korte fingre kler oftest negler med litt lengde på. Lange fingre kan ha kortere negler. "Regelen" sier vel også at neglene alltid må være lengre enn den er brei.
Shai Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Har man sterke og sunne naturnegler, synes jeg godt de kan være lange. Men er neglene myke eller brekker lett, lønner det seg kanskje å holde de korte. Farge kommer kanskje litt an på jobb og slikt, men med en gang det begynner å flasse, synes jeg det burde bli fjernet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå