AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Noen som har en god oppskrift på en veldig sunn smoothie som er god å drikke til frokost? Helst ikke inneholde altfor mange kalorier. Anonymous poster hash: 8778a...e9d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 1 banan 2 dl bær en neve spinat en slump havregryn juice til å dekke bærene. et par skjeer yoghurt. Aner ikke hvor mange kalorier, men er jo godt Anonymous poster hash: 8eb3d...ed4
kjøttmeis Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 To-tre spiseskjeer yoghurt (jeg liker jordbærsmak) eller mager vaniljekesam En moden banan Frosne jordbær Frosne bringebær Litt appelsinjuice, ekstra lett/skummet melk, eller kokosnøtt/mandelmelk/vann Aner ikke hvor mange kalorier, men sunt er det i alle fall. Du kan også ha i en neve spinat om du ønsker ekstra næring. Det er veldig sunt, og så smaker det svært lite. Og hvor mye av hver ingrediens du skal ha kommer an på hva du ønsker å smake mest av eller hvilken konsistens du vil ha. Jeg liker ikke når det er så tynt at det blir juice, derfor har jeg en hel banan i, og en del frosne bær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå