AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #41 Del Skrevet 7. oktober 2015 163, skikkelig skuffa )= Anonymous poster hash: 945a1...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 7. oktober 2015 #42 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg tok den for noen måneder siden og fikk 119 tror jeg, eller bedre enn 89,xx%. Jeg ble veldig glad fordi jeg tok NRK sin da jeg var i tenårene og fikk 112. "Dessverre" har alle vennene mine Mensa+ IQer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #43 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hva er din IQ? Jeg må si jeg ble litt skuffet, må prøve å ta den igjen om noen uker, kanskje jeg får bedre ^^ 110 Hvor er testen da? Anonymous poster hash: 680f1...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøsen Skrevet 7. oktober 2015 #44 Del Skrevet 7. oktober 2015 http://www.mensa.no/iq/hjemmetest/ Den måler opp til 145. Overvåket test måler opp til 135. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #45 Del Skrevet 7. oktober 2015 Å ja den, den hatet jeg Anonymous poster hash: 680f1...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 7. oktober 2015 #46 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Jeg har tatt både Mensatest og overvåket test hos psykiater, og scorer mellom 136-139. Har mange medlemmer i nær familie, selv har jeg bare ikke kommet meg til å melde meg inn.. Endret 7. oktober 2015 av Akvarium85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 7. oktober 2015 #47 Del Skrevet 7. oktober 2015 143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #48 Del Skrevet 7. oktober 2015 Olav Hoel Dørum er medlem av Mensa og utvikler av IQ-oppgaver. Mensa, foreningen for de 2% høyest intelligente i befolkningen, bekrefter personers intelligensnivå gjennom overvåkede IQ-tester, men her har Olav gitt VGTV noen oppgaver som kan gi deg en pekepinn på egen intelligens. Greier du alle tre, har du sannsynligvis en IQ på 110-115 eller mer- noe som er høyere enn hva som er normalt. Så er spørsmålet: Greier du disse tre oppgavene? http://www.vgtv.no/#!/video/114826/klarer-du-disse-mensa-oppgavene-er-du-smartere-enn-folk-flest Anonymous poster hash: 640cb...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøsen Skrevet 8. oktober 2015 #49 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har tatt både Mensatest og overvåket test hos psykiater, og scorer mellom 136-139. Har mange medlemmer i nær familie, selv har jeg bare ikke kommet meg til å melde meg inn.. Ah, så du fikk rimelig likt resultat på Mensatesten som på den hos psykolog? Er det veldig dyrt å ta intelligenstest hos psykolog? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 8. oktober 2015 #50 Del Skrevet 8. oktober 2015 106... Lavest av alle her. Faen jeg føler meg dum, men gjettet på en del da om det gjør meg smartere. Haha. Men hvordan fungerer testen? Kan løsningen være på skrått eller lodrett ned også? Eller er det tre og tre vanrett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2015 #51 Del Skrevet 8. oktober 2015 Min IQ er på -15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøsen Skrevet 8. oktober 2015 #52 Del Skrevet 8. oktober 2015 106... Lavest av alle her. Faen jeg føler meg dum, men gjettet på en del da om det gjør meg smartere. Haha. Men hvordan fungerer testen? Kan løsningen være på skrått eller lodrett ned også? Eller er det tre og tre vanrett? 106 er på gjennomsnittet, du skal ikke føle deg dum! De som har svart i denne tråden representerer nok ikke gjennomsnittet av befolkningen. Vil tro at noen lyver på seg høy score (testen går ikke til 163 som en skrev her feks), noen lar være å poste resultatet sitt, og noen av oss er glade for at vi fant en tråd hvor vi kan diskutere høy IQ uten å bli disset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 8. oktober 2015 #53 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Ah, så du fikk rimelig likt resultat på Mensatesten som på den hos psykolog? Er det veldig dyrt å ta intelligenstest hos psykolog? Hvor dyrt det er vet jeg ikke, jeg ble testet i forbindelse med noe annet og gikk til psykiateren i to år, det kostet en egenandel før jeg fikk frikort tror jeg. Endret 8. oktober 2015 av Akvarium85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #54 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg fikk en IQ på 180. Er det bra, eller dårlig? Anonymous poster hash: 4592b...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2015 #55 Del Skrevet 8. oktober 2015 Alt under 200 er dårlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 8. oktober 2015 #56 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg ser det som svært usannsynlig at jeg har en IQ på 145, noe resultatet på den testen ble. Kan det være at vi som lever nå har blitt flinkere til denne typen oppgaver, det å se mønster, og at derfor burde IQen være justert ned slik at gjennomsnittet fremdeles ble 100. Ser jo at kanskje noen tar testen, men vil ikke skrive her siden de scorte lavt, men samtidig så er det jo overraskende mange som får så høy score til at gjennomsnittet skulle ligget på 100. Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøsen Skrevet 8. oktober 2015 #57 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg fikk en IQ på 180. Er det bra, eller dårlig? Anonymous poster hash: 4592b...17c Det går ikke an å få mer enn 145... Jeg ser det som svært usannsynlig at jeg har en IQ på 145, noe resultatet på den testen ble. Kan det være at vi som lever nå har blitt flinkere til denne typen oppgaver, det å se mønster, og at derfor burde IQen være justert ned slik at gjennomsnittet fremdeles ble 100. Ser jo at kanskje noen tar testen, men vil ikke skrive her siden de scorte lavt, men samtidig så er det jo overraskende mange som får så høy score til at gjennomsnittet skulle ligget på 100. Noen som har peiling? Har lurt litt på det samme! Jeg tok nettopp overvåket test og syntes at den var lettere. Venter på resultatet nå. Om jeg klarer opptaket til Mensa blir det interessant å se om dette diskuteres på forumet deres. Jeg føler også at "alle" jeg kjenner skårer rimelig høyt, pluss at jeg ble overrasket over mitt eget høye resultat... Trodde i utgangspunktet at jeg lå litt over gjennomsnittet, men ikke på Mensa-nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #58 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hva skjer med at det er så mange med lav IQ som prater om IQ og så få med høy IQ som i det heletatt snakker om det? Anonymous poster hash: a6c4f...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #59 Del Skrevet 8. oktober 2015 IQ 131. 98,1 prosentil. Anonymous poster hash: 99d8d...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #60 Del Skrevet 8. oktober 2015 IQ 131. 98,1 prosentil. Anonymous poster hash: 99d8d...634 IQ 225, 120 prosentil! Slå den du! Anonymous poster hash: 4592b...17c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå