Gå til innhold

Er det greit og feire 20 års dagen sin i bukse og en fin topp istedefor kjole og skjørt? ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så redd for at det ikke skal bli ''akseptert''..
jeg blir 20 om knapt en mnd, og skal feire, men vil gjerne ha kjole og sånt. men føler at det blir litt teit og ha kjole på 20års dagen sin.. :(
Hva tenker dere? Er jeg komment over stadie med kjole, og heller bruker bukse og en fin topp nå som jeg blir20?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke greit. Du MÅ ha en kjole, og den skal helst være kjempeglitrende. Først da blir du akseptert som en av flokken.

• Liker 8
Skrevet

Selvfølgelig går det bra! Vel så pent det :)

Skrevet (endret)

Hvorfor i alle dager er det rart å ha på kjole?

Edit: Jeg skjønner ikke helt hva du mener tror jeg. Du skriver at du vil ha på kjole, men føler at det ikke passer seg?

Eller mener du at du IKKE vil ha på kjole, og heller vil gå i bukse og topp?

Uansett kan du fint gå i det du vil :)

Endret av Lille Rosa
  • Liker 1
Skrevet

Du skriver du gjerne vil ha kjole og sånn, men at det blir teit. Hvorfor det egentlig?

Skrevet

føler det blir teit fordi mange av di i gjengen min er ganske voksen, og jeg har aldri brukt annet enn bukse og en fin topp på fest før liksom.Kanskje en skjelden gang har jeg brukt skjørt, men aldri kjole... ikke etter jeg kom i denne gjengen værtfall. Og så føler jeg også at det er litt ''barnslig' og ha kjole på seg på 20års dagen sin på byen.. Føler det var noe man hadde på seg før man blei 18..

vet det høres ekstremt teit og sært ut, men slik tenker jeg værtfall..

Skrevet

Hvorfor i alle dager er det rart å ha på kjole?

Edit: Jeg skjønner ikke helt hva du mener tror jeg. Du skriver at du vil ha på kjole, men føler at det ikke passer seg?

Eller mener du at du IKKE vil ha på kjole, og heller vil gå i bukse og topp?

Uansett kan du fint gå i det du vil :)

Jeg har formulert meg litt feil.. Jeg vil gjerne ha på kjole, men føler ikke at det passer seg!

Skrevet

jeg formulerer meg veldig feil ser jeg. jeg vil gjerne ha på kjole, men føler ikke at det passer seg! jeg har jo aldri heller brukt kjole på fest før nesten, og er vell derfor jeg er veldig usikker på om det passer seg på 20års dagen min!

Skrevet (endret)

Det er da helt naturlig å gå i kjole uansett alder.. Personlig går jeg mye i kjole, både til hverdags og fest, og liker å pynte meg. Ser ikke hva som skal være rart å pynte set til bursdagen din! Hvis du ikke kan pynte deg med kjole til dette, så vet jeg ikke når det skulle vært med passende?...

Edit: Gå med akkurat det du vil :)

Endret av Lille Rosa
  • Liker 1
Skrevet

Det er da helt naturlig å gå i kjole uansett alder.. Personlig går jeg mye i kjole, både til hverdags og fest, og liker å pynte meg. Ser ikke hva som skal være rart å pynte set til bursdagen din! Hvis du ikke kan pynte deg med kjole til dette, så vet jeg ikke når det skulle vært med passende?...

du har et godt poeng der.. Nå må jeg bare finne en kjole som er passende og som jeg liker. så får vi se hva det blir til :-) Så usikker på hvilke kjole, en glitrende eller en helt nøytal fin en om det skulle bli kjole..

tror jeg trengte og høre fra andre at det var greit og gå med kjole, JA- det høres sært ut og måtte høre det fra andre, men slik er det for mange.

Skrevet

Det spørs jo veldig hva slags kjole du velger, og så går det jo an å ha en tynn cardican over f.eks slik at det ikke blir så altfor pyntet.

Skrevet

Du pynter deg i det du føler deg vel i. Kos deg med feiringen din. :)

Skrevet

Vi lever i et fritt land! Ta på deg det du har lyst til og som du føler deg fin i.

Anonymous poster hash: b6bd6...dbe

Skrevet

Jeg har formulert meg litt feil.. Jeg vil gjerne ha på kjole, men føler ikke at det passer seg!

Jeg går nesten alltid med kjole eller skjørt på byen og feiringer, skjønner ikke hvorfor dette liksom skulle være upassende. Får masse positive komplimenter.

Selvfølgelig kan man bruke det man har mest lyst til.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg går gjerne med kjole til hverdags til og med (og får mye komplimenter for det. Ingen synes det er for mye), så det er absolutt ikke et problem å ha på seg kjole når en har bursdag! Gå i akkurat det du ønsker selv :)

Skrevet

Klart det er greit. Jeg går i busker hele tiden

Gjest Tigress
Skrevet

Hæ, eg skjønar ingenting: skulle det å bruke kjole liksom vere noko berre tenåringar gjer? Eh, nei?

Du kan gå i både bukse og kjole, skjønar verkeleg ikkje kva som er greia?

Skrevet

Var nettopp i 30-årslag og der var det en god blanding av kvinner i kjole, skjørt og bukse. Gå i akkurat du føler for.

Anonymous poster hash: 5dde4...8a4

• Liker 1
Skrevet

Klart det er greit. Jeg går i busker hele tiden

:ler: Er ikke det ubehagelig? ;)

TS: Hvorfor har du en forestilling om at man må slutte å gå med kjole etter at man er blitt 20 år? Ha på det akkurat det du vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...