Gå til innhold

Mobil som mp3-spiller??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal ha en ny mobiltelefon som jeg også kan bruke som mp3 spiller ettersom jeg pendler over en time med tog to ganger om dagen.

Hvilke finnes på markedet, og hvilken av disse anbefales? Vet om Nokias 6230, men den er jo ganske dyr - spes. hvis man skal ha større minnebrikke en den som følger med, og det må man jo.

Videoannonse
Annonse
Gjest Admin'C
Skrevet

Det finnes utrolig mange mobiler med denne funksjonen. Har du en symbianbasert telefon kan du legge mp3 spiller inn på den. Ta en titt på modellene til se og siemens de har mye gøy.

Bruker mobilen mmc kort er det det beste siden det er billig og du får det i størrelser opp til 1gb mens reduced sized mmc er på max 128mb men dette endrer seg fort.

Gjest Anonymous
Skrevet

Finner ikke mange telefoner man kan bytte minnekort i, det er jo veldig lite minne i de telefonene.

Gjest Admin'C
Skrevet

symbian UIQ sony ericsson pXXX

symbian s60

nokia 6600 (mono)

Siemens SX1 (stereo)

Vanlig

siemens S65

Har ikke sett på flere, jeg tror jeg går for s65 men den bruker reduced sized mmc og største størrelse er nå på 256mb har jeg hørt, men utviklingen beveger seg for mot 1gb, sjekk www.amobil.no for mer info. Jeg kan ikke finne en telefon uten å vite behovene dine ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...