Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har typisk fint nordisk hår, som tydeligvis trenger litt bedre produkter enn det jeg finner i butikken.

Frisøren nevnte at håret mitt kunne trenge produkter som la seg som et beskyttende lag utenpå, type balsamspray som man kan ha i hårtuppene der håret blir slitt.

Trenger tips til serier med shampo, balsam, hårkur, balsamspray, varmebeskyttelse og whatnot :P

Skal jeg gå for produkter for volum, pleie, noe for fint hår? :vetikke:

Jeg har brukt litt diverse før, og redken all soft er kanskje den serien jeg har vært mest fornøyd med. Men jeg aner ikke om den virkelig passer til håret mitt.

Noen som kan anbefale noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kerastase-serien super for mitt tynnehår! Volumifique shampo og masqueintense ku

Anonymous poster hash: aa15e...06a
Skrevet

Noen flere tips? :lete:

Skrevet

Når jeg klipper nordisk tynt hår, bruker jeg moroccanoil treatment på fra ørehøyde og ned. Det skaper mer ro og 《tørker inn》 i håret, som da gir det en naturlig look.

I tillegg beskytter det tuppene veldig godt. Ga en flaske til ei jeg kjenner. Hun klippet ikke håret på 6 måneder og har langt tynt blondt hår. Tuppene var like fine som da jeg klippet dem sist!

Anonymous poster hash: 40ffe...6a3

Skrevet

Når jeg klipper nordisk tynt hår, bruker jeg moroccanoil treatment på fra ørehøyde og ned. Det skaper mer ro og 《tørker inn》 i håret, som da gir det en naturlig look.

I tillegg beskytter det tuppene veldig godt. Ga en flaske til ei jeg kjenner. Hun klippet ikke håret på 6 måneder og har langt tynt blondt hår. Tuppene var like fine som da jeg klippet dem sist!

Vil også legge til at jeg bruker denne selv. Jeg har langt bustete/krøllete hår, og ingen andre oljer har fungert uten at håret føles fett. Det skal en til to trykk på flasken til, som smøres godt inn i håret. Absolutt å anbefale. :)

Skrevet

Vil også legge til at jeg bruker denne selv. Jeg har langt bustete/krøllete hår, og ingen andre oljer har fungert uten at håret føles fett. Det skal en til to trykk på flasken til, som smøres godt inn i håret. Absolutt å anbefale. :)

Jeg har brukt maroccan oil før, men så vidt jeg husker syns jeg det tynget ned håret på en måte. Virker som det gir godt med næring/beskyttelse, så mulig jeg må gå til innkjøp av det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...