Gå til innhold

Holde det skjult

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva det er med denne fyren?! Jeg har en mann i min ytre omgangskrets som virker interessert i meg. Han sender meg mld på messenger om ditt og datt. Men på FB kommenterer han Aldri noe! Han kan kommentere hva andre har lagt ut men om jeg legger ut noe som jeg får respons på, ingen kommentarer eller liker fra han. Jeg synes det er rart. Hvorfor vil han ha kontakt med meg bak kulissene?

Anonymous poster hash: 5600d...c40

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det rart? Ikke alle dine venner kommenterer på dine innlegg, så hvorfor skal han?

Anonymous poster hash: a9da8...2a8
Skrevet

"Bak kulissene"? Hva i alle dager? Er det sånn at alt man foretar seg MÅ skje foran trynet på resten av verden? Hørt om privatliv?

Skrevet

Jeg bruker omtrent bare chatten på facebook, det vil si det er sjelden jeg liker noe eller kommenterer. Om jeg er interessert i en fyr liker jeg ingenting, bare snoker :ler:

Hvorfor må alt være så åpenlyst? Jeg hadde stusset på det om dere data og han aldri ville ta deg med utenfor huset, men det at han ikke liker ting på facebook behøver da ikke si at han er flau over deg.

• Liker 1
Skrevet

Ts her. Takk for svar. Vi er jo forskjellig sant :) De som har vært interessert i meg tidligere har da likt ett og annet jeg har skrevet. Han vil vel ha noe privat da...

Anonymous poster hash: 5600d...c40

Skrevet

Nå er jeg av typen som tar allt bak kullisene, men når jeg dater noen liker jeg aldri no hos daten. Det er for å skjerme meg litt om forholdet faller sammen. Synes det blir teit å ha et sporbart mønster der jeg hovedsaklig liker poster fra de jeg dater.

Anonymous poster hash: c22bd...07e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...