Gjest BonBon Skrevet 15. februar 2015 #21 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Jeg har et annet spørsmål, er det naturligvis slik at arbeidsgiver får bedre inntrykk av deg og du får evt en bedre CV dersom man holder ut prøvetiden? Gitt at man trives såklart.Anonymous poster hash: 6ec2a...eb0 Du er sykemeldt og sier opp i løpet av prøvetiden. Jeg ville ikke ført det opp på CV i det hele tatt. Du har mest sannyneligvis jobbet mindre enn 6 måneder i bedriften og er allerede sykemeldt, jeg hadde vært for flau til å nevne det til nye arbeidsgivere. -- Unnskyld, trodde du var TS. Du får fort en rotete CV om du skal føre opp alle korte arbeidsforhold. Jeg ville selv holdt ut et år i en bedrift enn å føre opp 6 måneders arbeidsforhold. Endret 15. februar 2015 av BonBon
Gjest Aella Skrevet 15. februar 2015 #22 Skrevet 15. februar 2015 Jeg er sykemeldt så de kan ikke tvinge meg til å komme på jobb daAnonymous poster hash: 0ad49...972 Så lenge du er sykemeldt kan de ikke tvinge deg, nei. Men er du sykemeldt begge ukene i oppsigelsestida?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #23 Skrevet 15. februar 2015 Så lenge du er sykemeldt kan de ikke tvinge deg, nei. Men er du sykemeldt begge ukene i oppsigelsestida? Blir nok sm en god stund, mer enn de to ukene ogsåAnonymous poster hash: 0ad49...972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå