AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 ...dater andre også? Er det greit så lenge man ikke er ekslusive? Jeg dater en fyr og mistenker sterkt at han dater andre også. Han legger ofte til nye kvinner på Facebook og er aktiv på Tinder. Vi har bare gått på 3. dater, men prater sammen hver dag. Både han og jeg er interessert i hverandre på et dypere plan. Jeg vet ikke helt om jeg synes dette er ok? Når er det å forvente at man kutter ut andre? Vi har ikke hatt noe prat om dette enda, men når jeg nevnte en gang at jeg ikke datet andre enn han så ble han glad. Har ikke så veldig lyst å ta praten heller, og synes egentlig at han bør kutte ut andre på eget initiativ. Vi har forøvrig ikke hatt sex enda og er i startfasen. Skal jeg bare vente å se det litt ann? Anonymous poster hash: c8fc5...41d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Si det før du har sex med han iallfall. Anonymous poster hash: 5ee9a...3da 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Snakket med en fyr på en datingside som sa han kunne date en annen og ta en kaffe med meg dagen etter, det er uaktuellt. Det de holder på med er ikke bra,man blir likegyldig og følelsesløs. Anonymous poster hash: ff2fd...02a 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 ...dater andre også? Er det greit så lenge man ikke er ekslusive? Jeg dater en fyr og mistenker sterkt at han dater andre også. Han legger ofte til nye kvinner på Facebook og er aktiv på Tinder. Vi har bare gått på 3. dater, men prater sammen hver dag. Både han og jeg er interessert i hverandre på et dypere plan. Jeg vet ikke helt om jeg synes dette er ok? Når er det å forvente at man kutter ut andre? Vi har ikke hatt noe prat om dette enda, men når jeg nevnte en gang at jeg ikke datet andre enn han så ble han glad. Har ikke så veldig lyst å ta praten heller, og synes egentlig at han bør kutte ut andre på eget initiativ. Vi har forøvrig ikke hatt sex enda og er i startfasen. Skal jeg bare vente å se det litt ann? Anonymous poster hash: c8fc5...41d Du har ikke noe med hva den andre gjør før dere er kjærester. Anonymous poster hash: bbeba...e9d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Hvordan kan du vite at han er interessert i deg på et dypere plan etter tre dater? Altså, ikke for å være frekk, men du virker litt naiv. Og har han sagt det.... Så er det helt sikkert noe han sier til de andre jentene og. Og menn som er aktive på tinder og stadig legger til nye kvinner på facebook, (altså ikke gode venner, men nye bekjentskap) er uten tvil mannfolk som ikke er interessert på et dypere plan. Anonymous poster hash: f9b06...a63 2
WubWub Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Og menn som er aktive på tinder og stadig legger til nye kvinner på facebook, (altså ikke gode venner, men nye bekjentskap) er uten tvil mannfolk som ikke er interessert på et dypere plan. Anonymous poster hash: f9b06...a63 Eller så må man igjennom mange frosker før man finner prinsen/prinsessa. Jeg kjenner til jenter som har datet opptil 10 menn i måneden (kafe besøk, kino, by turer, resturanter osv) i lengre perioder før de fant den store drømmemannen som de fant kjemi med. Om man binder seg fast i 1 date som man ikke kjenner noe særlig og man er i en tidlig dating fase så skyter man igrunn seg selv i foten for oddsen for at den personen man har utvekslet er par ord med på dating sider eller tinder er den rette utkårede for deg er svimlende lav så her gjelder det å ha mange baller i luften om man er ute etter et kjæresteforhold. Noen ganger er man jo så heldig at man treffer bullseye på først treff/date men da har man hatt mye flaks. Hender man treffer på en diamant blandt all gråsteinene
Sandie Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 I startfasen må man ofte ta høyde for at daten også har kontakt med andre,selv om man ikke liker det. Det eneste du kan gjøre er å ihvertfall vente med sex til du vet dere er eksklusive. 1
Gjest Mythic Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 ...dater andre også? Er det greit så lenge man ikke er ekslusive? Jeg dater en fyr og mistenker sterkt at han dater andre også. Han legger ofte til nye kvinner på Facebook og er aktiv på Tinder. Vi har bare gått på 3. dater, men prater sammen hver dag. Både han og jeg er interessert i hverandre på et dypere plan. Jeg vet ikke helt om jeg synes dette er ok? Når er det å forvente at man kutter ut andre? Vi har ikke hatt noe prat om dette enda, men når jeg nevnte en gang at jeg ikke datet andre enn han så ble han glad. Har ikke så veldig lyst å ta praten heller, og synes egentlig at han bør kutte ut andre på eget initiativ. Vi har forøvrig ikke hatt sex enda og er i startfasen. Skal jeg bare vente å se det litt ann? Anonymous poster hash: c8fc5...41d Hadde han vært interessert i deg på et dypere plan, hadde han ikke datet andre, det sier seg i grunnen selv. Er man interessert i noen på et dypere plan, har man ikke noe ønske om å date andre. Hva skulle det være godt for?
Hypnotica Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Hadde han vært interessert i deg på et dypere plan, hadde han ikke datet andre, det sier seg i grunnen selv. Er man interessert i noen på et dypere plan, har man ikke noe ønske om å date andre. Hva skulle det være godt for? Enig i denne. Det tilsier at han ikke har fattet en "kjærlighet ved første blikk" følelse, eller interesse for deg. Og man vil jo gjerne at den man ender opp med skal ha sett på en som noe spesielt? Men realiteten er jo ofte sånn at det tar tid før man får øynene opp for hverandre da. Du må nesten bare avgjøre det selv. Jeg vet ikke hva jeg selv ville gjort. Jeg ville ikke likt det om han datet andre, men kunne forstått det på et vis. Imidlertid hadde jeg ikke godtatt at han lå med andre samtidig som vi begynte å ligge sammen.
Hypnotica Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Det de holder på med er ikke bra,man blir likegyldig og følelsesløs. Anonymous poster hash: ff2fd...02a Enig i denne også. Veldig mange der ute som ikke ser andres "verdi", som ikke bryr seg om personen i det hele tatt. Det er veldig trist. Men vet ikke om de "blir" likegyldig og følelsesløs av å holde på sånn, eller om de "er" sånn i utgangspunktet? Uansett er det ikke en god følelse å være på dealern med noen man merker at egentlig ikke bryr seg om deg som person, men som kun har sin egen agenda. Hele greia blir egentlig veldig verdiløst. Endret 15. februar 2015 av Hypnotica 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Signerer det som er sagt over, det virker verdiløst. Vil ikke bli med på det. Anonymous poster hash: ff2fd...02a 1
Nettinettet Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 Jeg dater en fyr og mistenker sterkt at han dater andre også. Han legger ofte til nye kvinner på Facebook og er aktiv på Tinder. Vi har bare gått på 3. dater, men prater sammen hver dag. Både han og jeg er interessert i hverandre på et dypere plan. Anonymous poster hash: c8fc5...41d Du mistenker sterkt... og så bruker du masse tid på å tenke på om det er greit eller ikke og skaper et sinne i deg rettet mot han fordi han gjør noe du tror han gjør.. Typisk kvinner! Du VET ingenting.. kan du ikke heller bare nyte at du har truffet en fyr du har det bra med og ikke skape problemer for deg selv??
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #13 Skrevet 16. februar 2015 Du mistenker sterkt... og så bruker du masse tid på å tenke på om det er greit eller ikke og skaper et sinne i deg rettet mot han fordi han gjør noe du tror han gjør.. Typisk kvinner! Du VET ingenting.. kan du ikke heller bare nyte at du har truffet en fyr du har det bra med og ikke skape problemer for deg selv?? Det er lov å bruke anntennene sine Nettinettet! Jeg hadde ikke orket å date en fyr som var på alskenss andre datingsteder samt la til stadig jenter på fb, mens han så meg. Anonymous poster hash: 08141...42e
Nettinettet Skrevet 16. februar 2015 #14 Skrevet 16. februar 2015 Det er lov å bruke anntennene sine Nettinettet! Jeg hadde ikke orket å date en fyr som var på alskenss andre datingsteder samt la til stadig jenter på fb, mens han så meg. Anonymous poster hash: 08141...42e Nei og det er opp til deg. Jeg vet bare at mange som velger å ikke bry seg om slike ting de første månedene viser en selvsikkerhet som disse BRA mennene setter pris på. Hvis du dumper folk bare fordi de gjør noe du TROR ikke er bra, så går du glipp av ganske mange bra mannfolk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå