AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Det er pokker meg sant også http://monda.no/ifln/how-to-date-in-norway/ Anonymous poster hash: 20659...af8 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Blir jo bare synsing det her. Min erfaring er at dersom det er en man ser på som noe seriøst, så venter man lengre med sex, enn om det er en man bare finner attraktiv uten å føle noen "spark". Anonymous poster hash: 8666f...1c9 2
Lutetium 71 Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Den med buss-skuret var veldig gjenkjennelig ihvertfall. 2
Gjest Seajewel Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Det med hytte stemte også. Men, syns det blir litt for skrått å si at det faktisk er sånn utifra en persons erfaringer.
Gjest EspenAskeladd Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Er det et problem å åpne dører også?
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 For noe tull, de får det til å virke som at vi norske folk er noen horebukker...
Nettinettet Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 For noe tull, de får det til å virke som at vi norske folk er noen horebukker... Og det er ikke sånn det er? Virkelig? Det er jo ingen hemmelighet at utenlandske menn synes norske jenter er lett på tråden, og utenlandske kvinner føler norske menn forventer sex veldig raskt.. Vi er seksuelle mennesker som ikke har de hemningene andre har. Det er ikke sikkert det er noe negativt i mine øyne. Hvem har bestemt hvordan vi skal benytte oss av sex? Kanksje vi bare har lyttet til menneskeskapt religion som har bestemt for oss at mye sex er skam? At det å ha sex med mange gjør oss til mindre verdifulle som mennesker. Kanksje det egentlig er litt tøft at vi normenn driter i hva andre land og andre mennesker velger å gjøre, og har oss når vi har lyst til det? For ting har kanskje forandret seg, men når jeg var mye ute på byen før, var det alltid noen som tok med seg noen hjem for et knull og så kanskje de hadde en date senere hvis de likte hverandre på morgenen.. Den boka så rimelig morsom ut Morro å se hva andre utenforstående tenker om oss nordmenn.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Hytte? Busskur? Noe jeg ikke har fått med meg?Anonymous poster hash: 45478...88c 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå