Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt fryseforsøk for 2 uker siden. Tatt 3 cb tester, hvor det kan skimtes svakt ? Tatt 2 rfsu tester også som var negative. Noen som har opplevd lingnende?

Anonymous poster hash: e2a5a...6ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-37809-0-43770300-1423945548_thumb.j

post-37809-0-55304900-1423945570_thumb.j

Skrevet

Jeg fikk negativ rfsu på ikm og veldig svak positih på clearblue. Venter enda i spenning på om testene kan bli litt sterkere positive snart. Min var litt tydeligere enn dine.

Hva med å ta en digital?

Anonymous poster hash: 2db0a...fbf

Skrevet

Har du lest om de har ulik sensitivitet for hcg?

Anonymous poster hash: 741f9...2f3

Skrevet

Får kjøpe en digital i morgen kanskje. Cb testen idag var like svak, men syntes det var litt rart at det ikke slår ut mer om jeg hadde vært gravid , da jeg er på dag 17 etter innsetting. Jeg går jo på lutinus og progynova og skulle stoppe med de i går ved negativ test, men er då usikker pga cb testene.

Skrevet

Dette var testen idag foresten , syns jeg kan skimte noe eller er det mulig for at det er skyggestrek?

post-37809-0-50924400-1423987927_thumb.j

Skrevet

Min Cb test var veldig svakt positiv, som din. Jeg kjøpte da et par a1 tester, og der var det ingen tvil :) kanskje prøve et annet merke eller digital?

Skrevet

Ja, jeg får kjøpe en annen og prøve på nytt i morgen. Så tror jeg aventer å kutte medisiner før jeg er helt sikker. Blir helt forvirret av disse testene.

Skrevet

Husk at digital i mange tilfeller slår senere ut pga sensitiviteten. Jeg ville Ventet med digital, men om du velger å kjøpe en, kjøp den med ukesindikator da den er mer sensitiv enn den digitale uten.

Skrevet

Ok. Det samme har jeg hørt om den digitale, så lurt å ta en annen kanskje først. Hvertfall når cb plus viser så utrolig svakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...