Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Son sagt jeg fikk ingenting på valentinsdagen, har ikke sett kjæresten min en gang. Han har vært litt opptatt på formiddagen men ikke nå. Vil gjøre det slutt nå siden æ er så skuffa. Vi har vært i lag i tre år men bor ikke sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet han hvilken dag det er da?

Min hadde ikke visst det om jeg ikke hadde sagt det. (Utrolig nok, med alle reklamene osv...)

Skrevet

Tuller du nå?

Anonymous poster hash: 97b0c...01e

• Liker 5
Skrevet

Har ikke fått noe av typen selv, ser ikke problemet? Han ser ikke poenget med dagen.

• Liker 6
Skrevet

Hvis du synes det er en god grunn til å slå opp så synes jeg nesten det er rart dere har holdt sammen i tre år...

• Liker 13
Skrevet

Hva fikk han da?

Anonymous poster hash: 79783...278
  • Liker 8
Skrevet

Hva fikk han da? Anonymous poster hash: 79783...278

Hadde en pakke til han som er nå gått i søpla.

Skrevet

Hvis han ifjor fikk vite at det var en viktig dag for deg synes jeg at han iår burde passet på :)

Anonymous poster hash: d932e...8f1
Skrevet

Så var mobben igang igjen, med å rakke ned og sparke ned på en som allerede ligger nede, og gråter. SKERP DERE!

Anonymous poster hash: d932e...8f1
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Hahaha, det er ikke synd på deg!! Mange i Norge som aldri har brydd seg om denne dagen, meg selv inkludert. Du må bare tåle det. Er vel mye verre om han glemmer den datoen dere ble kjærester på :P

Endret av Frk.K
  • Liker 5
Skrevet

Herregud, det er jo bare en tulledag.. vel, ikke for butikkene da. *ka-ching!*

• Liker 9
Skrevet

Hahaha, det er ikke synd på deg!! Mange i Norge som aldri har brydd seg om denne dagen, meg selv inkludert. Du må bare tåle det. Er vel mye verre om han glemmer den datoen dere ble kjærester på :P

Nei, det husker han godt :)

Skrevet

Hvis du ellers er fornøyd i forholdet, syns jeg absolutt ikke Valentines day er en grunn

for å slå opp. Jeg er ikke spesielt glad i denne dagen selv, og ser ikke noe poeng i å

finne på noe spesielt denne dagen. Jeg setter mer pris på romantikk i hverdagen og

andre dager. Mange mennesker feirer rett og slett ikke Valentines day og det syns

jeg du burde respektere. Blir litt feil når han har sagt i fra til deg at han ikke liker denne

dagen om han da skal finne på mye romantisk som han føler er helt feil. Du tvinger jo

ikke noen som har en annen religion til å feire jul heller, det blir det samme her.

Hvis han ikke liker dagen, og bare feirer den for å tilfredsstille deg, så blir det helt feil.

Men igjen, bare hvis du ellers er fornøyd i forholdet.

Anonymous poster hash: 0405a...3a9
Skrevet

Ja men når man leser om alt de andre finn på å gjøre på en valentinsdag og her er det ingenting så lurer man rett å slett på at man er i lag med en feil person :(

Skrevet

Jeg synes hele Valentindagen er tullete, og bare hauset opp av markedskreftene. Ikke noe å bry seg om. Jeg ser ikke vitsen. Så lenge man er forelsket og har det bra resten av året, hvilken rolle spiller det hva fyren gjør akkurat 14. februar egentlig? Ingenting.

Ser ikke helt vitsen med å sette seg ned og grine av den grun altså. ærlig talt.... Du får spørre han rett ut da, om han elsker deg. Sier han ja, er det vel ingenting å grine for. Veldig mange av hankjønn som ikke helt skjønner greia med Valentin dagen. Det er like greit for oss kvinner å bare forstå med en gang, og slutte å ta sånt personlig - det er IKKE ment personlig!

Anonymous poster hash: 17cba...51b
  • Liker 1
Skrevet

Ja men når man leser om alt de andre finn på å gjøre på en valentinsdag og her er det ingenting så lurer man rett å slett på at man er i lag med en feil person :(

Skal du gjøre det slutt med kjæresten din gjennom tre år på grunn av alle fasaderytterne på facebook? Grow up!

• Liker 3
Skrevet

Har ikke fått noe jeg heller. Men det gjør ikke noe.

• Liker 2
Gjest gjestvest
Skrevet

Bare gi ham gaven du. Du kjøpte den fordi du hadde lyst til å gi ham en, ikkesant. Ikke for å få en tilbake. Så får du kanskje et kyss i retur som er verd mye mer enn tusener av gaver :)

Skrevet

Regna med at du feiret Biff og Blowjob dagen ifjor, sånn siden du forventer at han skal gjøre noe på en dag som ikke betyr noe for han

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...