AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Har bruk det daglig i 14 år og begynner å bli lei av å være så avhengig av det. Går ikke ut døra uten og vil helst ikke vise meg uten denne Sminken. Nå har jeg baby og ikke så god tid, så jeg lurer på om noen har noen gode tips til hvordan jeg kan slutte å sminke øynene til hverdags uten å se "syk" ut prøver å fokusere på å ha pene bryn og bruke en fondation. Men hjelp så vanskelig det er å slutte med maskara!! Anonymous poster hash: 49c28...38e
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Legg det vekk, problem løst Anonymous poster hash: 218cb...737
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Vippe extensions Anonymous poster hash: a4f6e...3b6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Farge vippene kanskje? Anonymous poster hash: 5caf1...178 1
Persephone Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 For min del hjelper det å bruke en concealer, og hvis jeg skal legge inn litt ekstra innsats bruker jeg bare en brun eyeliner. Brun eyeliner kan også være fint for å venne seg til å ha mindre fokus på øynene. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Hva med å venne deg av eyeliner og bare bruke mascara? Det får du vel tid til? Hvis ikke bare slutt, du venner deg til det. Anonymous poster hash: 4c980...d35
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Anbefaler også vippe extensions Anonymous poster hash: f5c3d...000
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Stiller meg bak forslaget om farging, jeg bruker ikke mascara når jeg har råd til å farge vippene! Mye billegere enn extensions også. Anonymous poster hash: 3b557...bb8 1
missLynch Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har også vært helt avhengig av mascara og eyeliner i de siste 20 årene- og bare bestemte meg for at nok er nok! Jeg la bort hele sminkepungen for en uke siden. Kommer uansett ikke til å ha tid til å sminke meg hver dag når barn nr 2 kommer. De første dagene syntes jeg at jeg så skikkelig blass og kjedelig ut, men så blir man vant til det Det er ingen andre som legger merke til "forvandlingen", det er det rareste...! Gi det litt tid, så går det seg til.
Maleficenta Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Har bruk det daglig i 14 år og begynner å bli lei av å være så avhengig av det. Går ikke ut døra uten og vil helst ikke vise meg uten denne Sminken. Nå har jeg baby og ikke så god tid, så jeg lurer på om noen har noen gode tips til hvordan jeg kan slutte å sminke øynene til hverdags uten å se "syk" ut prøver å fokusere på å ha pene bryn og bruke en fondation. Men hjelp så vanskelig det er å slutte med maskara!! Anonymous poster hash: 49c28...38e Vurdert sånn permanent makeup?
Gjest gjestvest Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 Aldri brukt eyeliner. Bare mascara. Du kan jo prøve å venne av gradvis, så det ikke blir voldsomt. Du kan f.eks kjøpe lysere farge eyeliner, så du venner deg til ditt " nye " utseende. Deretter slutte å bruke eyeliner. Så kan du bare bruke mascara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå