Daybreak Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Det er jo mykje prat om kjærleik og par på ein dag som dette, så dette er rett og slett tråden for vi awesome single som ikkje har ein Valentine i dag. Så prat i veg, og ingen sure AB-kommentarar, takk! Endret 14. februar 2015 av Daybreak
Gjest Nosoul Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Weehey, Hello there Sååå... Hva gjør dere single på en kveld som dette da?
Daybreak Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2015 Eg set og ser Mesterens mester på nrk1 Du då?
Gjest Nosoul Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Eg set og ser Mesterens mester på nrk1 Du då? Jeg ser på Jamie Oliver Har en flaske hvitvin stående på lur i kjøleskapet. Men klarer ikke å bestemme meg
Olaf Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Ser på "The theory of everything" i kveld :3
Doge Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 Jeg ser på The Affair og drikker mozell light. En heidundranes kveld med andre ord 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #8 Skrevet 14. februar 2015 Losers* Anonymous poster hash: 35b52...20d
Gjest Nosoul Skrevet 14. februar 2015 #9 Skrevet 14. februar 2015 Hvem trenger snille venninner på slike dager når man har snille kompiser? Det-motsatte-kjønn
fullførsetningen Skrevet 14. februar 2015 #10 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er trøtt og har mest lyst til å sove, men sitter nå her og hører på oppvaskmaskinen, bruker tid på internett og dette: http://ultrastardx.sourceforge.net/
Daybreak Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #12 Skrevet 14. februar 2015 Sender ein god og varm hjarteklem til alle saman
Version 2.0 Skrevet 14. februar 2015 #13 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er singel på snart 4.året og jeg føler meg fortsatt best slik! Det er så deilig å slippe å forholde seg til menn!! Helt fantastisk! Husk alle single at det er langt bedre å være alene enn å være med noen som ikke gjør deg lykkelig. Det er også slik at du selv bestemmer om du skal være lykkelig eller ikke. Trenger ingen mann til det.
Gjest Nosoul Skrevet 15. februar 2015 #14 Skrevet 15. februar 2015 Jeg er singel på snart 4.året og jeg føler meg fortsatt best slik! Det er så deilig å slippe å forholde seg til menn!! Helt fantastisk! Husk alle single at det er langt bedre å være alene enn å være med noen som ikke gjør deg lykkelig. Det er også slik at du selv bestemmer om du skal være lykkelig eller ikke. Trenger ingen mann til det. Signerer denne! Selv om jeg ikke har vært singel så veldig lenge, så kjenner jeg virkelig hvor befriende det er å være alene! Det kommer jo selvfølgelige noen dager der jeg føler meg ekstra ensom, men jeg har langt flere dager hvor jeg føler meg mer lykkelig som singel enn ulykkelig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå