AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Leste denne artikkelen og undrer meg over denne fascinasjon for tattoveringer. Jeg kan ikke tenke meg at de som står der og håper på å vinne en gratis tattis har tenk igjennom at blekka faktisk er stuck i kroppen resten av livet. Kattepoter på puppene?! WTF?!http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article10651094.eceAnonymous poster hash: ac2b8...8d5 1
WubWub Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er mer uheldig enn en kattepot på brystkassa. Noen venninder fikk meg med på å ta tatovering av en rosa på rompa når vi var i syden, ja var ganske drita.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er mer uheldig enn en kattepot på brystkassa. Noen venninder fikk meg med på å ta tatovering av en rosa på rompa når vi var i syden, ja var ganske drita. Det er ikke så ille, da. Det er vel bare din kjære som kan se den? verre er det med disse lækre damene som har 12 tattoveringer. Det minner meg litt om en dame som var med i lyxfellan, som hadde tattovert BITCH over hele brystkassa. Hun gikk med utringa topp da hun skulle på jobbintervju og skjønte ikke hvorfor hun ikke fikk jobben. Anonymous poster hash: ac2b8...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Nei absolutt ikke Anonymous poster hash: 8e574...450
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Ja, det ville jeg. Har planlagt en minnetattovering etter min far. Har motiv og må bare få en dyktig tattovør til å designe. Anonymous poster hash: 678ba...2e6 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 Selvsagt ville jeg det. Har tatovert meg for haugevis av penger så å kunne få en gratis hadde ikke gjort meg noe da jeg skal ha to til. Kunst koster penger og tatoveringer er kroppskunst. Om du ikke liker det Ts så er det så enkelt at du ikke tatoverer deg. Men heldigvis er vi forskjellige Anonymous poster hash: 876ab...eef 1
Kragebein Skrevet 14. februar 2015 #8 Skrevet 14. februar 2015 Jeg ville ikke tatovert meg bare for å tatovere meg, selv om det var gratis. Om jeg derimot hadde motivet klart og ble tilbydt den gratis hadde jeg blitt veldig takknemmelig. 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #9 Skrevet 14. februar 2015 Nei, synes ikke det er fint. Flaut i tillegg å stå i kø for å få en gratis. Anonymous poster hash: 62840...f75 1
Duckie Skrevet 14. februar 2015 #10 Skrevet 14. februar 2015 Om jeg skulle hatt en tatovering til, og jeg hadde planene klare, så ja. Men ikke bare fordi det var gratis.
Colargol Skrevet 14. februar 2015 #11 Skrevet 14. februar 2015 Ja, jeg hadde blitt superglad, det er rådyrt! Nei, synes ikke det er fint. Flaut i tillegg å stå i kø for å få en gratis. Anonymous poster hash: 62840...f75 Hæ? Den skjønte jeg ikke? 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #12 Skrevet 14. februar 2015 Ja, jeg hadde blitt superglad, det er rådyrt! Hæ? Den skjønte jeg ikke? Jeg synes det er flaut å stå i kø for å få noe gratis, skjemtes litt. Hadde jeg ville hatt en tatovering hadde jeg betalt selv. Synes det er litt flaut å se folk som står i kø i timevis før et "sjokk-salg" også. Anonymous poster hash: 62840...f75
Testosteron Skrevet 14. februar 2015 #13 Skrevet 14. februar 2015 Nei, for for tatoveringer er harry og som oftest stygge. Spesielt ille er det når folk tar mange. Det ser bare helt jævlig stygt ut 3
Gjest Stringfellow1 Skrevet 14. februar 2015 #14 Skrevet 14. februar 2015 Jeg hadde kanskje tatt imot en tatovering, så lenge den faktisk er gratis. Under forutsetning av at jeg selv kunne velge motiv, og hvor på skrotten den skulle tatoveres.
Gjest Kili Skrevet 14. februar 2015 #15 Skrevet 14. februar 2015 Nei for jeg har to tatoveringer. Vil ikke ha flere.
Gjest Nori Skrevet 14. februar 2015 #16 Skrevet 14. februar 2015 Nei. Har absolutt ikke lyst på tatovering.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #17 Skrevet 14. februar 2015 Jeg hadde skrevet tatovering riktig. Anonymous poster hash: 3daa3...e99 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #18 Skrevet 14. februar 2015 Det er ikke så ille, da. Det er vel bare din kjære som kan se den? verre er det med disse lækre damene som har 12 tattoveringer. Det minner meg litt om en dame som var med i lyxfellan, som hadde tattovert BITCH over hele brystkassa. Hun gikk med utringa topp da hun skulle på jobbintervju og skjønte ikke hvorfor hun ikke fikk jobben. Anonymous poster hash: ac2b8...8d5 Vanita?Anonymous poster hash: 28bb7...142
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #19 Skrevet 14. februar 2015 Og nei, ville ikke tatt tatovering om jeg så hadde fått betaling for det (da måtte det vært i millionklassen).Anonymous poster hash: 28bb7...142
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #20 Skrevet 14. februar 2015 Ja, om jeg hadde bodd i nærheten. Har opptil flere tatoveringsplaner, men ingen penger til å gjennomføre de for øyeblikket. Og jeg blir helt satt ut over dere som skriver så bastant at tatoveringer er jævlig stygt... Jeg forstår at folk har forskjellig smak, men å si så bastant at noen er stygge pga noe selv velger å gjøre med kroppen sin, hvorfor gjør dere det? Jeg kunne aldri tenke meg å ta spraytan, fordi det tenker jeg at jeg ikke kler. Men jeg sier da ikke at alle som tar det er stygge for det. Eller at alle med brunt hår, eller alle som går med rosa klesplagg. Det er ikke din kropp, da er det ikke din jobb å legge deg oppi det. Jeg håper hvertfall at ingen av dere som er så bastante har ansvar for å ansette folk. Det er like stygt å diskrimenere noen pga utseende som pga hudfarge, legning eller andre ting. Anonymous poster hash: 499c0...e64 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå