summer25 Skrevet 11. august 2004 #1 Skrevet 11. august 2004 Oppdaget for ett par dager siden tre små klumper under det ene øyet, tenkte bare det var myggstikk. Så i går oppdaget jeg flere klumper under begge øynene og kinnene. Det er ikke kviser og de klør når jeg tar på dem. Fikk helt hetta Jeg har aldri hatt hud problemer på disse stedene. Hva kan det være? Har ikke brukt noe "nytt" i ansiktet i det siste, har aldri vært allergisk mot noe, og har alltid tålt solen godt. Fikk tips om soleksem. Kan det være det? Hva skal jeg gjøre? Er det noe som kan gjøres? Jeg er desperat... :-(
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #2 Skrevet 11. august 2004 Kan det være milier? De ser ut som små, hvite fettklumper?!? Men mine klør vanligvis ikke. Er det milier må du ikke klemme på dem, for de har ingen utgang til overflaten. Jeg har fjernet dem hos hudpleier en gang. Hun brukte skalpell før hun klemte, men jeg fikk mange sår. Dersom de blir store nå, tar jeg en nål og lager hull før jeg klemmer dem ut. Eller jeg bare lar dem være, de blir borte innimellom. Hilsen Lille meg
summer25 Skrevet 11. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2004 Det er nok ikke det... har sjekka... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå