Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så rar og dum, men jeg må spørre..

Helt siden eggløsningen har alt vært merkelig.. Jeg hadde blødninger og slim av og på i 4 dager. Med litt små murringer. Pleier aldri å blø. Mensen ble 3 dager forsinket med negativ urintest hos lege den dagen jeg forventa mensen. Så nå når jeg begynte å blø, så tåler jeg ikke lukten av kjøtt. I går lagde jeg meg kylling, alene hjemme og enkelt og greit. Så med engang jeg luktet kyllingen så holdt jeg på å kaste opp. Måtte ha bøtte framme i tilfelle jeg ikke rakk doen i 1 etg. Så det ble ikke spising på meg i går kveld, fikk i meg appelsin da, men ikke noe mat. Skjønner ikke hvorfor jeg skulle reagere på det i går? Jeg er kvalm og det kommer sånn veldig brått.

Er det helt vanlig under mensen? Aldri hatt det før.

Anonymous poster hash: 36dbc...357
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går jo mye spysjuke nå da??

Anonymous poster hash: f980f...556

Skrevet

Jeg reagerer av og til på mat og lukter i min syklus. Og dette kan forekomme uten at noe er gale. Av og til er kroppen vanskelig og forstå, men jeg tror ikke noe er gale med deg. Og du er ikke dum som spør.

Skrevet

Omgangssyke går som bare det nå, og ikke alle får den normale varianten. Men mer kvalme og mindre oppkast.

Anonymous poster hash: 17130...95f
Skrevet

Omgangssyke går som bare det nå, og ikke alle får den normale varianten. Men mer kvalme og mindre oppkast.

Anonymous poster hash: 17130...95f

Åja. Ja, kanskje det er det. Har vært småkvalm hele tiden og har enda ikke kastet opp, men jeg holdt på. Idag gikk det greit å lage kylling. Men småkvalm og sår i halsen er jeg, men det går vel over.

Anonymous poster hash: 36dbc...357

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...