AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Jeg bare tørr ikke dette! For å få trent må jeg enten sto opp 6 så jeg er på treninga i halv 7 tiden på morgenen eller dra ditt i 11 tiden på kvelden. Det gjør treningen så tungvint, og rett og slett et ork. Jeg er jo egentlig veldig glad i å trene, men tror jeg får litt sosial angst på treningsentere.. Merker ikke til dette på skolen f.ks Anonymous poster hash: 16107...b5d
79kreps Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Så tren tidlig da Er faktisk utrolig deilig å være ferdig å trene når klokken er halv åtte, så har en hele dagen og kvelden ledig. Blir mer opplagt også, tar bare litt tid å komme inn i rutinene. 1
Gjest Coolaid Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 I stedet for å komme med alternativer for å mate den sosiale angsten så møt heller det du frykter. Du vil oppleve at dette egentlig ikke er et problem. Hva er du egentlig redd for? - At de skal se at du trener ? Etter at du har utfordret deg selv litt og blitt litt svett og varm fordi du er nervøs, så lærer du deg å drite i usikkerheten din. Er det ikke bedre å være et friere menneske som kan trene når du selv vil ? Dessuten, du saboterer for deg selv med å gjøre din egen trening tungvint. Kanskje du egentlig ikke vi trene?
Mona26 Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 åååh! Jeg kjenner meg så igjen! Og jeg har til vanlig ikke sosialangst. Er noe med at jeg i utganspunktet føler meg så utilpass på trening og da blir det atpåtil verre om jeg føler at andre stirrer. Jeg jobber turnus så bruker å trene på formiddagen. Elles kan jeg jo foreslå å bytte treningssenter? Er et i oslo som er bare for kvinner. ( eva eller no) Siden de har mest sånne yoga og magedanstimer ser jeg for meg at det er en del godt voksne kvinner som drar dit. Kanskje det vil føles bedre? Jeg syns også det er lettere når jeg har laget planen klar før jeg trener, at jeg vet hva jeg skal trene, hvor apperatet står også videre. Da føler jeg meg litt mer trygg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå